عصر خودرو

فرابورس هفته را منفی آغاز کرد

عصر بازار- فرابورس ایران اولین روز معاملاتی هفته را با افت ۲.۷۷ واحدی آغاز کرد.

فرابورس هفته را منفی آغاز کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز نمادهای معاملاتی مارون، زاگرس، دماوند و ذوب بیشترین تاثیر منفی را در محاسبه آیفکس داشتند، ذوب سهامداران را برای روز سه شنبه 27 تیرماه به مجمع خواند و امروز را با افت 1 درصدی در قیمت 69 تومان به پایان برد.

    در مقابل نیز نمادهای معاملاتی شراز، شپاس و چکاپا با معاملات مثبت خود مانع از افت بیشتر شاخص این بازار شدند. در نهایت نیز شاخص کل فرابورس با ریزش 3 درصدی نسبت به روز چهارشنبه در سطح 897  واحدی قرار گرفت.

    در نخستین روز معاملاتی این هفته معامله بیش از 218 میلیون ورقه سهام به ارزش بالغ بر 107 میلیارد تومان در فرابورس ایران رقم خورد، 51 درصد از ارزش کل معاملات این روز مربوط به داد و ستد سهام در بازارهای اول و دوم بود، در بازارهای اول و دوم نزدیک 55 میلیارد تومان سهم مورد دادوستد قرار گرفت.

    این در حالی است که بیشترین ارزش معاملات به میزان 11 میلیارد تومان در اختیار نماد معاملاتی «صایتل » قرار گرفت، نماد « حسیر »  نیز با 25 میلیون یشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد.

    در مجموع بیشترین افزایش قیمت به نمادهای معاملاتی غمینو، شراز، حسیر، شپاس، خفناور، چکاپا و شتوکا رسید. در مقابل نمادهای معاملاتی تسه و ثالوند با بیشترین کاهش قیمت همراه شدند.

    برچسب ها