عصر خودرو

با امضا تفاهمنامه ای صورت می گیرد؛

گسترش همکاری های بورس کالا با نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی

عصر بازار- نشست مشترک مدیران شرکت بورس کالای ایران و مسئولین نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور برگزار و مقرر شد تا در آینده نزدیک تفاهمنامه مشترکی برای گسترش همکاری های دو جانبه منعقد شود.

گسترش همکاری های بورس کالا با نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، در نشست مشترک مدیران بورس کالای ایران و مسئولین نظام صنفی کشاورزی مقرر شد تا جهت گسترش همکاری های دوجانبه در آینده نزدیک تفاهم نامه ای با اهداف مشترک و راهبردی میان طرفین منعقد وعملیاتی شود.

    این تفاهم نامه با اهداف مشترک و راهبردی همچون برگزاری کارگاه های آموزشی در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی به منظور گسترش آگاهی فعالان بخش کشاورزی اعم از ارکان نظام های صنفی و کشاورزان نسبت به نقش، جایگاه و کارکردهای بورس در حلقه عرضه و فروش محصولات و همچنین استفاده از ظرفیت های نظام صنفی کشاورزی در بهبود فرآیند عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا منعقد می شود.

    تشکیل کارگروه دائمی و مشترک مرکب از نمایندگان تام الاختیار دوطرف و وزارت جهادکشاورزی با هدف ارتقاء سطح همکاری های فیمابین در جهت استفاده هرچه بهتر از ابزارمهم بورس و بازاررسانی گسترده محصولات؛ از دیگر مفاد این تفاهم نامه خواهد بود.

    همچنین تعریف سازوکارو اتخاذ تدابیر مشترک در راستای گشودن بازارهای هدف صادراتی برای محصولات پرمزیت کشاورزی کشور نیز اهداف مشترک و راهبردی میان طرفین است.

    برچسب ها