عصر خودرو

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گوهران امید عنوان کرد:

حرکت چرخه تولید با تزریق ۶ میلیارد دلار

عصر بازار: بازار نیازمند اقدام عملی در اقتصاد است و تا مادامی که در روند نقل و انتقالات تسهیلی صورت نگیرد و در کنار آن تولید رونق نیابد و پول به بودجه‌های عمرانی تزریق نشود، بازار حرکت خاصی نخواهد کرد.

حرکت چرخه تولید با تزریق ۶ میلیارد دلار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، سیاوش وکیلی، مدیرعامل  شرکت سرمایه‌گذاری گوهران امید با بیان این مطلب گفت: بررسی روند کنونی بازار از دو عامل برونی و درونی نشات می‌گیرد؛ از نظر عوامل خارجی بازار در فروردین ماه 94 یکبار تحت تاثیر قرار گرفت اما پس از آن به لحاظ برخی اقدامات روند نزولی به خود گرفت.

    وی افزود: در حال حاضر بیشترین اثرگذاری از بعد عوامل داخلی است که بازار را اینگونه کرده است به این ترتیب که مباحث مربوط به معادن، نرخ خوراک پتروشیمی همه و همه بازار و روند آن را تحت‌الشعاع قرار داده است.

    وکیلی خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای موضوع برجام این پیش‌بینی وجود دارد که بازار به سهام خودرویی‌ها و صنعت بانکداری اقبال نشان دهد.

    وی با اشاره به اینکه بازار دیگر به اخبار واکنش نشان نمی‌دهد گفت: بازار نیازمند اقدام عملی در اقتصاد است و تا مادامی که در روند نقل و انتقالات تسهیلی صورت نگیرد و در کنار آن تولید رونق نیابد و پول به بودجه‌های عمرانی تزریق نشود، بازار حرکت خاصی نخواهد کرد.

    وکیلی تصریح کرد: در صورتی که در حدود 2 تا 10 هزار میلیارد تومان در عرض 3 ماه به طرح‌های عمرانی تزریق شود که رقمی در حدود 6 میلیارد دلار می‌شود، چرخ تولید به راه خواهد افتاد.

    مدیرعامل سرمایه‌گذاری گوهران امید افزود: بازار سرمایه برای حرکت نیازمند کاتالیزور داخلی است و در صورت بروز چنین مسئله‌ای بورس به عنوان ویترین اقتصادی خود را نشان خواهد داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها