عصر خودرو

توتال: وضعیت تحریم‌های ایران تغییر کند خودمان را با آن هماهنگ می‌کنیم

عصر بازار- مدیرعامل شرکت توتال در پاسخ به سوالی در مورد احتمال بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران در دوران ریاست جمهوری ترامپ گفت، قرارداد توتال منطبق با مقررات فعلی بین المللی است... اگر این قواعد تغییر کند، ما باید خودمان را با آن تطبیق دهیم.

توتال: وضعیت تحریم‌های ایران تغییر کند خودمان را با آن هماهنگ می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، پاتریک پویان، رئیس شرکت توتال فرانسه در حاشیه یک کنفرانس تجاری در جنوب فرانسه در پاسخ به سوالات خبرنگاران حاضر به جانبداری از هیچ یک از طرف های درگیر در بحران قطر نشد و گفت: «من در قطر قطری هستم، در امارات اماراتی و در ایران ایرانی. این فلسفه کار ماست.»

    وی افزود: «من لازم نیست بین کشورها یکی را انتخاب کنم.»

    پویان که قرار است هفته آینده به قطر سفر کند گفت، خط لوله میان قطر و امارات هنوز کار می کند. وی از اینکه امور شرکت توتال به عنوان یک ابزار اعمال فشار سیاسی مورد استفاده قرار نگرفته اظهار خشنودی کرد.

    قطر در کشورهای هر دو سوی بحران قطر سرمایه گذاری های عظیمی انجام داده است. این شرکت ماه گذشته توانست بخشی از سهام میدان نفتی الشاهین قطر را که بزرگترین میدان این کشور است به دست بیاورد. توتال همچنین در سال 2015 اولین شرکت نفتی بود که یک قرارداد 40 ساله را برای تولید نفت از برخی از بزرگترین میادین امارات تمدید کرد.

    این شرکت فرانسوی همچنین هفته گذشته یک موافقتنامه اولیه دو میلیارد دلاری برای ساخت 3 کارخانه پتروشیمی در ایران منعقد کرد.

    مدیرعامل شرکت توتال در پاسخ به سوالی در مورد احتمال بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران در دوران ریاست جمهوری ترامپ گفت، قرارداد توتال منطبق با مقررات فعلی بین المللی است... اگر این قواعد تغییر کند، ما باید خودمان را با آن تطبیق دهیم.»

    برچسب ها