عصر خودرو

بانک شهر در توسعه ایمنی کلانشهرها تاثیر بسزایی داشته است

عصر بازار- مدیرعامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در حوزه توسعه ایمنی در چند سال اخیر بانک شهر نقش بسیار موثری ایفا کرده است.

بانک شهر در توسعه ایمنی کلانشهرها تاثیر بسزایی داشته است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک شهر، حسن جعفری با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک شهر در شهر مشهد مقدس برای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بسیار ارزشمند و باارزش بوده است.

    وی با بیان این‌که تشکیل بانک در بدنه مدیریت شهری یک اقدام کاملا اثر بخش بوده است گفت:بانک شهر هم اکنون تکیه گاه بسیار مستحکمی برای توسعه پروژه ها و خدمات شهری است.
    رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به این‌که در سال‌های اخیر تعامل بانک شهر با مدیریت شهری کلان شهرها بسیار خوب بوده است،گفت:این بانک در بسیاری از مواقع به کمک مدیریت شهری آمده است؛ مثلا در سال گذشته در سازمان آتش نشانی بالغ بر 500 میلیارد ریال دریافتی برای تکمیل تجهیزات و توسعه خدمات رسانی سازمان آتش نشانی از بانک شهر تسهیلات دریافت شد.
    جعفری با تاکید بر این‌که تسهیلاتی که به توسعه شهری اختصاص می یابد، تحولی عظیم در توسعه زیرساخت های شهر به وجود می آورد گفت: در حوزه توسعه ایمنی در چند سال اخیر بانک شهر نقش بسیار با اهمیتی ایفا کرده است.

    برچسب ها