عصر خودرو

شاخص بورس به مدار مثبت بازگشت

عصر بازار- در آخرین روز کاری هفته به تاریخ ۱۴ تیرماه، شاخص کل بورس که در روزهای اخیر روند منفی را در پیش گرفته بود، نزدیک ۶۸ واحد افزایش یافت و در انتهای معاملات در ارتفاع ۷۸ هزار و ۷۰۰ واحدی قرار گرفت.

شاخص بورس به مدار مثبت بازگشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، تلاش نماد همراه از گروه مخابرات برای بازگشت شاخص به مدار مثبت قابل توجه بود، به این ترتیب که امروز نماد همراه  پس از تصویب افزایش سرمایه در مجمع فوق العاده بازگشایی شد و در حاشیه 2 درصد مثبت قیمت پایانی  به کار خود پایان دادف این نماد توانست به تنهایی معادل 70 واحد تاثیر مثبت روی شاخص بگذارد.

    همچنین آپ حدود 28 واحد، رمپنا 19.6 واحد، شتران 13 واحد و فولاد 12 واحد تاثیر مثبت روی شاخص کل بورس داشت، در حالیکه شبندر با 22 واحد و حکشتی 21 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

    در این روز تمام شاخص های منتخب به جز شاخص بازار اول بر مدار مثبت بودند به این ترتیب شاخص بازار اول با افت 29 واحدی در مدار 54 هزار و 223 واحد ایستاد.

    گفتنی است، امروز شاهد بازگشت نمادهای معاملاتی سهرمز، مرقام، والبرح، همراه، بسویچ، برکت، دفارا، خاذین، والبر،شفارس، قزوین و خکمک به گردونه معاملات بودیم و در مقابل نمادهای تکشا، جم، دکوثر، ونفت و کچاد متوقف شدند.

    این گزارش می افزاید، بیشترین افزایش قیمت پایانی بازار بورس متعلق به نمادهای قزوین، شفارس، کترام، غشهد، قصفها، چکارن و فلوله بود و در مقابل نمادهای حفارس، تکشا، کلوند، شسینا، بنیرو، کطبس و کماسه بیشترین افت قیمت پایانی بازار بورس را به نام خود ثبت کردند.

    برچسب ها