عصر خودرو

لیزینگ ایران و شرق در بازار دوم فرابورس ایران درج شد

عصر بازار- شرکت لیزینگ ایران و شرق از گروه واسطه‌گری‌های مالی و پولی به عنوان یکصد و شصت یکمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

لیزینگ ایران و شرق در بازار دوم فرابورس ایران درج شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس ایران، شرکت لیزینگ ایران و شرق با نماد معاملاتی «ولشرق» در زیرگروه لیزینگ مالی قرار داشته و 26 مهر ماه سال 95 در بازار دوم فرابورس پذیرش شده است.

    موضوع فعالیت این شرکت طبق مفاد اساسنامه مبادرت به انجام هرگونه عملیات لیزینگی مالی، بازرگانی و نیز دادوستد کالا و سهام در داخل و خارج از کشور و نیز تاسیس و تصدی واحدهای تولیدی و صنعتی و ... است.

    شرکت لیزینگ ایران و شرق با سرمایه 300 میلیارد ریالی در سال 84 با مجوز بانک مرکزی تاسیس شده و نگاهی به ترکیب سهامداری آن نشان می‌دهد نزدیک به 100 درصد از مالکیت این شرکت در اختیار شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر قرار دارد.

    بررسی ترکیب پرتفوی تسهیلات اعطایی این شرکت حاکی از آن است پرتفو تسهیلات اعطایی «ولشرق» در حوزه‌های ساختمان و تجهیزات ساختمانی، تجهیزات ساختمانی، تجهیزات صنعتی و پزشکی متمرکز شده است.

    در گزارش فعالیت هیات‌مدیره برای دوره 12 ماهه منتهی به 30 آذرماه 95 در خصوص برنامه‌های آتی این شرکت اعلام شده افزایش سرمایه شرکت، افزایش توان مالی شرکت برای توسعه دامنه فعالیت و بازدهی سرمایه در میان شرکت‌های لیزینگ فعال در سطح کشور، بکارگیری زنجیره خرید-تامین مالی-لیزینگ در بخش تجهیزات ساختمانی، صنعت، اداری و پزشکی و انتشار مجدد اوراق مشارکت از جمله برنامه‌های آتی «ولشرق» به شمار می‌روند.

    برچسب ها