عصر خودرو

در آستانه نشست اوپکی‌ها ؛

مخالفت روسیه با کاهش بیشتر تولید و افزایش زمان اجرای توافق اوپک

عصر بازار- در آستانه اجرای نشست کشورهای تولیدکننده نفت در سن پترزبورگ، مقامات روسی اعلام کردند که با هرگونه کاهش بیشتر تولید نفت و افزایش زمان اجرای توافق مخالفت می‌کنیم زیرا پیام نادرستی به بازار القا می‌کند.

مخالفت روسیه با کاهش بیشتر تولید و افزایش زمان اجرای توافق اوپک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، مقامات نفتی روس اعلام کرده‌اند در نشست 24 جولای(2 مرداد) تولیدکنندگان نفت در سن پترزبورگ درباره افزایش کاهش تولید و نیز تمدید مدت زمان توافق که پیش از این تا مارس 2018 تصمیم‌گیری شده است، مخالفت خواهند کرد.

    4 مقام دولتی روسیه تأکید کرده‌اند که هرگونه تصمیم‌گیری جدید احتمالاً پیام نادرستی را به بازار القا خواهد کرد و آنها تصور می‌کنند که اوپک‌ها از وضعیت بازار عصبانی شده‌اند و در اجرای تعهداتشان موفق نبوده و توانایی کنترل بازار را ندارند.

    روسیه در نظر دارد که میزبانی نشست تعدادی از وزرای کشورهای عضو اوپک و چندین کشور غیراوپکی را در 24 جولای در سن پترزبورگ داشته باشد. آنها درباره پیشرفت کنترل عرضه بر اساس توافق اوپک، بحث و بررسی خواهند داشت و همچنین قرار است تصمیم بگیرند که آیا کاهش تولید نفت و مدت زمان اجرای توافق افزایش یابد یا نه.

    پیش از این کشورهای تولیدکننده در دو مرحله تصمیم گرفتند تولید نفت‌شان را روزانه 1.8 میلیون بشکه و تا مارسی 2018 کاهش دهند.

    برچسب ها