عصر خودرو

ایران و چین تفاهمنامه پستی امضا کردند

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی پست ایران و مدیر عامل پست دولتی چین تفاهمنامه همکاری در زمینه نرم افزار مالی و تجارت الکترونیک امضا کردند.

ایران و چین تفاهمنامه پستی امضا کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، «حسین مهری» در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری پستی با چین در محل هتل المپیک تهران افزود: تجارت الکترونیک فرامرزی بین ایران و چین توسعه هرچه بیشتر روابط اقتصادی دو جانبه را به دنبال خواهد داشت.
    معاون وزیر ارتباطات از امضای تفاهمنامه تجارت فرامرزی با کشورهای جمهوری آذربایجان، عراق، ترکیه، ارمنستان خبر داد و گفت: اقدام های لازم برای برقراری تجارت فرامرزی با چین نیز در حال انجام است.
    مهری با اشاره به تلاش چین برای احیای جاده ابریشم گفت: ایران برای توسعه روابط اقتصادی فی مابین و توسعه روابط پستی از این امر استقبال می کند.
    مدیر عامل شرکت ملی پست از تلاش برای افزایش 50 درصدی امانت و بسته در امسال برای پست کشورمان خبر داد و افزود: دولت یازدهم از توسعه بخش پست حمایت خوبی به عمل آورده است.
    وی با اشاره به اینکه پست تاکنون از حمایت دولت بهره گرفته و این حمایت ها در آینده نیز ادامه خواهد یافت، ابراز امیدواری کرد تفاهمنامه با چین نیز به توسعه روابط پستی دو کشور کمک کند.

    برچسب ها