عصر خودرو

امروز آغاز می شود:

عرضه اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت داروپخش در بورس تهران

عصر بازار- عرضه اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت داروپخش(هپخش۷۰۳)ازامروز چهارشنبه مورخ ۱۴ /۰۴/ ۱۳۹۶ در بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود.

عرضه اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت داروپخش در بورس تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس تهران، شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در نظر دارد اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام شرکت داروپخش   منتشر کند.

    بنابر این گزارش نماد معاملاتی : هپخش703 ، سهام پایه : شرکت داروپخش ، قیمت اعمال: 16449ریال، تاریخ اعمال : 13/03/97  دوره معاملاتی : از 14 / 04/ 1396 الی 12 / 03/ 1397 می باشد.

    همچنین سقف خرید : برای هر کد معاملاتی حقیقی 50،000ورقه و کد معاملاتی حقوقی 1،000،000 ورقه و بالاتر از آن با موافقت عرضه کننده

    در ضمن حداقل حجم عرضه روزانه : 000ر000ر20 ورقه، کل حجم عرضه : 000ر500ر45 ورقه ،              عرضه کننده : شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین ، کارگزار عرضه ­کننده: شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین و شرایط تسویه تعهدات در تاریخ اعمال : خرید سهم به قیمت اعمال از دارنده اوراق اختیار فروش تبعی می باشد.         شرایط استفاده از اختیار فروش تبعی: صرفاً سهامدارانی می­توانند از حق اختیار فروش تبعی خود در تاریخ اعمال استفاده نمایند که هر دو سهام پایه و اختیار فروش تبعی آن را در یک روز خریداری کرده باشند.

    لازم به ذکراست: این اوراق، معاملات ثانویه نداشته و خریداران حق فروش مجدد این اوراق را ندارند.

    خریدار نمی­تواند بیش از تعداد سهام پایه­ ای که در اختیار دارد(سهام و اوراق اختیار فروش تبعی باید در یک روز خریداری شود) و همچنین بیش از سقف مجاز خرید هر کد معاملاتی، اوراق تبعی را خریداری کند، لذا تعداد اوراق اختیار فروش تبعی معتبر در پایان هر روز معاملاتی حداکثر می ­تواند معادل دارایی سهامدار در سهم پایه و با رعایت سقف خرید مجاز در اطلاعیه باشد.

    همچنین در صورتی که تعداد اوراق اختیار فروش تبعی خریداری شده توسط سهامدار از تعداد سهم پایه تحت مالکیت وی در پایان هر روز و سقف خرید هر کد معاملاتی بیشتر شود، در این صورت به طور سیستمی تعداد اوراق تبعی متناسب با تعداد سهام تحت مالکیت و سقف خرید هر کد معاملاتی تعدیل شده، اوراق مازاد فاقد ارزش می باشد و هیچگونه وجهی از این بابت به خریدار مسترد نمی شود و عرضه کننده تعهدی در قبال آن نخواهد داشت.

    گفتنی است ساعت معاملات 9 الی 13 بوده و فقط عرضه کننده مجاز به فروش می باشد.

    سرمایه ­گذاران محترم ضروری است برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط اعمال و سایر نکات قابل توجه به دستورالعمل بازنگری شده عرضه اوراق اختیار فروش تبعی در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران بخش قوانین و مقررات به نشانی زیر مراجعه کنند.

    علاقه مندان برای مشاهده اطلاعیه عرضه اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت  داروپخش(هپخش703) اینجا کلیک کنند.

    برچسب ها