عصر خودرو

روز گذشته رقم خورد؛

افت قیمت آتی سکه طلا همسو با بازار نقدی

عصر بازار- سکه حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به افزایش به ۸ هزار و ۱۷۵ قرارداد رسید.

افت قیمت آتی سکه طلا همسو با بازار نقدی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  بورس کالای ایران، در همین حال ارزش معاملات نیز به یک هزار و 88 میلیارد ریال رسید.

    این در شرایطی است که روز گذشته در بازار نقدی، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم با کاهش روبه رو شد. در بازار آتی هم همسو با بازار نقدی هر 5 سررسید آتی سکه طلا با کاهش روبه رو شدند.

    به این ترتیب هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش یک میلیون و 258 هزار تومان به فروش رفت.هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افت قیمت یک میلیون و 182 هزار ریال به خریداران عرضه شد.

    نیم سکه و ربع سکه طلا در معاملات روز گذشته تغییر قیمتی نداشت. اتحادیه طلا قیمت جهانی هر اونس طلا را هم روز گذشته یک هزار و 236 دلار و 40 سنت اعلام کرد.

    به این ترتیب در معاملات سکه آتی در روز گذشته، هر 5 سر رسید سکه در بورس کالای ایران روندی منفی داشتند، به طوری که قرارداد سکه آتی سررسید تیرماه سال 96 با 0.31 درصد افت با رقم یک میلیون و 221 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

    قرارداد سکه آتی سررسید شهریور ماه کاهش 0.48 درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و 244 هزار تومان داد و ستد شد.

    در همین حال قراداد آتی سکه سررسید آبان ماه نیز با رقم یک میلیون و 275 هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز یکشنبه 0.55 درصد کاهش داشت.

    از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل دی ماه نیز با 0.48 درصد کاهش با رقم یک میلیون و 308 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت. قرارداد سکه آتی تحویل اسفندماه نیز نسبت به روز یکشنبه با افت 0.42 درصدی مواجه و با رقم یک میلیون و 341 هزار تومان خریداری شد.

    برچسب ها