عصر خودرو

در ۵ پروزه مختلف انجام می شود ؛

سرمایه گذاری ۲.۲ میلیارد دلاری فیلیپین در صنعت پتروشیمی

عصر بازار- هلدینگ جی جی سامیت فیلیپین در نظر دارد تا سرمایه گذاری خود در صنعت پتروشیمی را به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار افزایش دهد.

سرمایه گذاری ۲.۲ میلیارد دلاری فیلیپین در صنعت پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، شرکت هلدینگ جی جی سامیت با هدف توسعه بخش پتروشیمی این شرکت قصد دارد تا از طریق زیرمجموعه خود، یعنی پتروشیمی جی جی پتروکمیکال 700  میلیون دلار دیگر برای توسعه شاخه های مختلف پتروشیمی سرمایه گذاری کند.

    لانس گوکونگوی، رئیس جی جی سامیت، در مصاحبه ای پس از نشست سالانه سهامداران اعلام کرد: اعتبار تازه اختصاص یافته، میزان سرمایه گذاری در شاخه پتروشیمی این هلدینگ را به رقم 2 میلیارد و 200 میلیون دلار می رساند.

    گوکونگوی افزود: این طرح توسعه ای شامل پنج پروژه مختلف است که عبارتند از توسعه 50 درصدی واحد کراکر نفتا، گسترش 50 درصدی مجتمع تولید پلی پروپیلن (PP)، احداث یک مجتمع تولید پلی اتیلن (PE) جدید، یک مجتمع تولید محصولات آروماتیکی و یک مجتمع جدید تولید بوتادین که این طرح ها می تواند ظرفیت تولید را در این هلدینگ افزایش دهد.

    این شرکت قصد دارد عملیات مهندسی، تدارکات و قراردادهای ساخت و ساز را تا پایان سال جاری میلادی به شرکت های مورد نظر واگذار کند. انتظار می رود طرح توسعه ای یادشده تا سال 2021 میلادی عملیاتی شود. اعتبار اختصاص یافته به این پروژه از محل درآمدهای شاخه پتروشیمی هلدینگ و دریافت تعدادی وام تامین می شود.

    هلدینگ جی جی سامیت یکی از بزرگترین شرکت های خوشه ای فیلیپین و متعلق به خانواده گوکونگوی است. این هلدینگ در حوزه های متنوعی شامل حمل و نقل هوایی، بانکداری، پتروشیمی، هتلداری، تولید مواد غذایی، تولید برق، انتشارات، توسعه املاک، مستغلات و مخابرات فعالیت دارد. در سال 2010 میلادی جی جی سامیت به عنوان یکی از 10 شرکت برتر از لحاظ سودآوری در بازار سهام فیلیپین معرفی شد.

    برچسب ها