عصر خودرو

واکنش سازمان بورس در پی همزمانی دو آزمون سراسری ؛

امکان جابه جایی زمان آزمون بازار سرمایه وجود ندارد

عصر بازار- مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه ای در خصوص هم زمانی آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه و آزمون استخدامی کشوری از عدم جابه جایی زمان آزمون خبر داد.

امکان جابه جایی زمان آزمون بازار سرمایه وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، سرپرست مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام این خبر گفت: به دلیل ثبت نام بیش از 1000 نفر در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، امکان تغییر زمان برگزاری آزمون وجود ندارد.

    شاهین احمدی با اعلام اینکه این مرکز با بررسی تقویم برگزاری آزمون‌های مختلف در سطح کشور، همه ساله اقدام به برنامه‌ریزی و برگزاری آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه می‌کند، تأکید کرد: بیست و نهمین دورۀ آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه نیز در اوایل خردادماه سال جاری با در نظر گرفتن موارد ذکر شده، تعیین و بر روی تارنمای این مرکز بارگذاری شد که تا کنون بیش از 1000 نفر در این آزمون‌ها ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند.

    وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان برگزاری آزمون استخدامی کشوری چند روز پس از آغاز ثبت نام آزمون‌های بازار سرمایه اعلام شده و در حال حاضر تعداد قابل توجهی در آزمون‌های بازار سرمایه ثبت نام و برای روز سوم شهریورماه سال جاری برنامه‌ریزی کرده‌اند، عملا امکان هماهنگی با تمامی این افراد و تغییر زمان برگزاری آزمون‌ها وجود ندارد.

    یادآور می شود، بیست و نهمین دورۀ آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه روز جمعه سوم شهریورماه سال جاری هم زمان در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز طبق برنامه‌ریزی اعلام شده برگزار خواهد شد.

    علاقه مندان و داوطلبان برای آشنایی بیشتر با سرفصل‌های آزمون‌ها به تارنمای مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار به نشانی http://icmc.seo.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها