عصر خودرو

در دومین روز کاری هفته:

ثبت ۱۹ هزار و ۴۲۹ نوبت داد و ستد در بازارهای فرابورس

عصر بازار: امروز ضمن رشد بیش از ۵ واحدی آیفکس، ۱۲۵ میلیون ورقه بهادار در ۱۹ هزار و ۴۲۹ نوبت در فرابورس ایران مورد معامله قرار گرفت.

ثبت ۱۹ هزار و ۴۲۹ نوبت داد و ستد در بازارهای فرابورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس، معاملات 26 مهرماه 1394 فرابورس ایران با خرید و فروش 124 میلیون و 970 هزار ورقه بهادار در 19 هزار و 429 نوبت به ارزش 749 میلیارد و 70 میلیون ریال به پایان رسید.

    در ساعت اولیه معاملات امروز، شاخص کل فرابورس 20 واحد بالا رفت اما مجددا نزولی شد و در نهایت با افزایش 5 واحدی در مقایسه با روز قبل روی عدد 726.57 ایستاد.

    بیشترین حجم معاملات امروز مربوط به داد و ستد 13 میلیون و 130 هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و بیشترین ارزش معاملات در اختیار سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی به میزان 45 میلیارد و 710 میلیون ریال بود.

    این در حالی است که بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام مهندسی تاسیسات راه آهن و پس از آن پالایش نفت شیراز و بیمه آرمان بود و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، صنایع نسوز توکا، پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان و قند شیروان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

    از سوی دیگر، بیمه کارآفرین، مرجان‌کار و سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 640 تا 660 هزار ریال دست به دست شد.

    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 400 هزار و 250 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت سه ماهه قائم دزفول با داد و ستد 221 هزار و 270 ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    گفتنی است، در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی شرکت بیمه میهن جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 28 مهرماه، متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها