عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر صورت های مالی ۶ ماهه صنایع شیمیایی فارس

عصر بازار: شرکت صنایع شیمیایی فارس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ معادل ۱۰ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۰۷ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد.

نگاهی بر صورت های مالی ۶ ماهه صنایع شیمیایی فارس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع شیمیایی فارس صورت های مالی 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را با سرمایه 80 میلیارد ریال و به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در نیمه نخست سال جاری مبلغ 314 میلیارد و 581 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده فروش کسر شد و معادل 52 میلیارد و 877 میلیون ریال سود ناخالص بدست آمد.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره معادل 34 میلیارد 185 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و پس از افزوده شدن خالص درآمدهای غیر عملیاتی به آن، سود خالص دوره معادل 10 میلیارد و 173 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 107 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 45 میلیارد و 112 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها