عصر خودرو

دیروز رقم خورد؛

افت و خیز اندک قیمت سکه در بازار نقدی و آتی

عصر بازار- حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۴ هزار و ۵۸۴ قرارداد رسید.

افت و خیز اندک قیمت سکه در بازار نقدی و آتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، در همین حال ارزش معاملات نیز به 584 میلیارد ریال رسید.

    این در شرایطی است که روز گذشته در بازار نقدی، انواع سکه در بازار آزاد با افزایش اندک همراه شد، اما در بازار سکه آتی، قیمت ها، اندکی کاهش یافت. سکه تمام طرح جدید با افزایش یک میلیون و 219 هزار تومان معامله شد، همچنین نیم سکه هم با رشد به 651 هزار تومان و ربع سکه به 381 هزار تومان رسید.

    در بازار جهانی، اونس وضعیت با ثباتی را پشت سرگذاشته و 1242 دلار و20 سنت داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار هم با افزایش حدود 500 تومانی نسبت به روز شنبه به بیش از 116 هزارتومان رسید.

    به این ترتیب در معاملات سکه آتی در روز گذشته، هر 5 سر رسید سکه در بورس کالای ایران روندی منفی داشتند، به طوری که قرارداد سکه آتی سررسید تیرماه سال 96 با 0.1 درصد افت با رقم یک میلیون و 224 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

    قرارداد سکه آتی سررسید شهریور ماه کاهش 0.09 درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و 250 هزار تومان داد و ستد شد.

    در همین حال قراداد آتی سکه سررسید آبان ماه نیز با رقم یک میلیون و 282 هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز شنبه 0.09 درصد کاهش داشت.

    از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل دی ماه نیز با 0.07 درصد کاهش با رقم یک میلیون و 314 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت. قرارداد سکه آتی تحویل اسفندماه نیز نسبت به روز شنبه با افت 0.04 درصدی مواجه و با رقم یک میلیون و 347 هزار تومان خریداری شد.

    برچسب ها