عصر خودرو

مدیران۸غول نفتی روسیه به تهران می‌آیند

عصر بازار: همزمان با سفر وزیر فدراسیون انرژی روسیه، مدیران عامل ۸ شرکت بزرگ نفت و گاز روسیه هفته جاری به تهران می‌آیند اما در لیست شرکت های نفتی روسیه تاکنون نامی از شرکت لوک اویل دیده نشده است.

مدیران۸غول نفتی روسیه به تهران می‌آیند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، «الکساندر نوواک» وزیر فدراسیون انرژی روسیه هفته جاری به منظور دیدار و گفت‌وگو با بیژن زنگنه وزیر نفت ایران راهی تهران خواهد شد.

    همزمان با سفر وزیر فدراسیون انرژی روسیه، مدیران عامل هشت شرکت بزرگ نفت و گاز روسیه شامل مدیران عامل و روسای شرکت‌های گاز پروم، زاروبژ گیالوگیا، روس نفت، گازپروم نفت، زاروبژ نفت، استروی ترانس گاز، باش نفت، روس نفت و گاز استروی و روس گیائولوگیا هفته جاری به تهران می آیند.

    از سوی دیگر در کنار سفر مدیران ارشد شرکت‌های نفت و گازی روسیه، مدیران شرکت‌های برق و انرژی روس ستی، اینتر رائو، تکنو پروم اکسپورت، روس هیدور و انکس این کشور هم راهی تهران خواهند شد.

    نکته قابل توجه آن است که در بین شرکت های نفتی که مدیران آنها به تهران خواهند آمد، نامی از مدیران و یا نماینده شرکت لوک اویل روسیه برده نشده است.

    این در حالی است که «واگیت آلیک پروف» مدیرعامل شرکت نفت «لوک اویل» که دومین غول نفتی روسیه است، خرداد ماه در حاشیه نشست اوپک در وین با بیژن زنگنه وزیر نفت دیدار و گفتگو کرده است.

    در طول چند ماه گذشته تاکنون، مدیران شرکت لوک لویل روسیه تاکنون مذاکرات متعددی با شرکت ملی نفت ایران به منظور مشارکت در طرح توسعه میدان مشترک نفتی آذر آغاز کرده و خواستار بازگشت به این پروژه نفتی ایران شده اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها