عصر خودرو

پرونده کنتورسازی به نهادهای قانونی بالاتر ارجاع شد

عصر بازار- یک کارشناس بورس گفت: پرونده کنتورسازی به نهادهای قانونی بالاتر نیز ارجاع شده است و تجمع و اقدامات غیر قانونی مشکلی از سهامداران کنتورسازی حل نمی کند.

پرونده کنتورسازی به نهادهای قانونی بالاتر ارجاع شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، یک کارشناس بازار سرمایه، رفتار اخیر چند سهامدار در تالار حافظ را اشتباه خواند و گفت: اگرچه ورود سهامداران به تالار در ساعات معاملاتی منعی ندارد؛ اما اگر این اقدام منجر به هرگونه زیان و تنش و ناآرامی شود سازمان بورس می تواند از اینها شکایت کند.

    اقای صبوری افزود : البته این تجمع صرفا مربوط به کنتورسازی بود و ربطی به وضعیت دیگر سهام در بازار نداشته است.
    وی با بیان اینکه این چندمین بار است که سهامداران کنتور سازی ایران ، اعتراض خود را به عرصه های عمومی می کشانند، گفت: البته بورس هم در این خصوص باید شفاف سازی بیشتری کند تا از تشدید این ماجرا پیشگیری شود.
    صبوری اظهار داشت: سازمان بورس و اوراق بهادار، برخوردهای اولیه ای با تخلف شرکت کنتورسازی صورت داده و این پرونده را به نهادهای قانونی بالاتر نیز ارجاع داده است لذا از این به بعد سهامداران به جای اقدامات منفی و غیرضروری باید منتظر نتیجه دادگاه بمانند.
    این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر لزوم آشنایی سرمایه گذاران با حقوق قانونی خود گفت: تجمع و اقدامات غیر قانونی مشکلی از سهامداران کنتورسازی حل نمی کند.
    صبوری همچنین با بیان اینکه بازار سهام در ذات خود ریسک دارد ، افزود: افرادی که به جای مراجعه به قانون، تالار را محل اعتراضات خود قرار می دهند ، در واقع سهمی را خریداری کرده اند که پیش از این 700 درصد افزایش قیمت داشته است.
    وی با اشاره به اینکه هم اکنون پرونده شرکت کنتور سازی ایران سیر طبیعی خود را طی می کند ، ابراز امیدواری کرد که پرونده به نتیجه نهایی برسد و حداقل بخشی از حقوق سهامداران اعاده ش

    برچسب ها