عصر خودرو

یک مقام مسئول سازمان خصوصی اعلام کرد؛

۲۸ میلیون سهامدار عدالت در سامانه ثبت شدند

عصر بازار- مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: درحال حاضر ۲۸ میلیون نفر از مشمولین شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کردند.

۲۸ میلیون سهامدار عدالت در سامانه ثبت شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از وزارت اقتصاد، جعفر سبحانی، با اشاره به آخرین وضعیت سهام عدالت اظهارداشت: درحال حاضر 28 میلیون نفر از مشمولین شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کردند، این درحالی است که بیش از 35 میلیون نفر مشمول توانستند صورت حساب خود را دریافت کنند.

    وی با اشاره به اینکه 98 درصد از مشمولان شماره شبا بدون ایراد بوده،عنوان کرد: از این تعدا تنها دو درصد شماره شبا دارای ایراد بود.

    به گفته سبحانی، در 13 نوبت پیامک برای مشمولان ارسال شده است که امیدواریم اولین مرحله سود تا قبل از تابستان برای مشمولان واریز شود.

    گفتنی است؛ برای آن دسته از افراد که شماره شبای حساب بانکی آن‌ها تائید نشده است، پیامکی جهت اطلاع ارسال می‌شود تا دوباره یک شماره شبای جدید در سامانه سهام عدالت به ثبت برسانند.

    همچنین به دلیل این که سهام عدالت، طرحی برای سهامدار شدن و مالکیت دارایی توسط آحاد مردم است، نمی‌توان مثل طرح توزیع یارانه سهام هر فرد را به سرپرست همان خانوار تخصیص داد و شماره شبای حساب هر یک از مشمولان باید جداگانه در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir ثبت شود.

    برچسب ها