عصر خودرو

نخستین فست‌فود بین‌المللی در تهران شعبه زد

عصر بازار- درحالی‌که سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ با مانع مشکلات بانکی مواجه است، بالاخره یک فست‌فود بین‌المللی راهی به بازار ایران باز کرد ظاهرا مشکلات بانکی برای کسب و کارهایی از این دست وجود ندارد!

نخستین فست‌فود بین‌المللی در تهران شعبه زد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای تله‌پیتزای اسپانیا، در افتتاح نخستین فروشگاه در تهران از توسعه فعالیت‌هایش در ایران خبر داد.

    این شرکت در نظر دارد تا پایان این ماه 2  فروشگاه دیگر نیز افتتاح کند. شرکت تله‌پیتزا با یک گروه سرمایه‌گذاری ایرانی توافقی امضا کرده تا کنترل فعالیت‌های برند خود را به این گروه واگذار کرده است.

    تله‌پیتزا به لحاظ تعداد فروشگاه در جهان شناخته شده است و این گروه سرمایه‌گذاری ایرانی نیز طی 10 سال آینده 100 میلیون یورو سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

    بر اساس این گزارش، افتتاح این فروشگاه در تهران، آغاز آخرین مرحله برنامه‌های جاه طلبانه توسعه جهانی این شرکت اسپانیایی است که نخستین رستوران خدمات سریع (QSR) یا فست فود بین‌المللی است که به بازار ایران وارد شده است و 1421 فروشگاه در سطح جهان دارد. تله پیتزا در نظر دارد تا پایان سال 2017 هفت مغازه دیگر در تهران و طی 10 سال اینده 200 مغازه در سراسر ایران دایر کند.

    به نوشته این گزارش، ایران دارای جمعیت زیاد و جوان، 65 درصد جمعیت 80 میلیون نفری آن کمتر از 36 سال سن دارند و این فرصت بسیار خوبی است.

    پابلو جانتگیو، رئیس و مدیر ارشد اجرایی گروه تله‌پیتزا، گفت: «ما از افتتاح 2 فروشگاه نخست در ایران بسیار مفتخریم... در تله‌پیتزا، ما خوشحال می‌شویم تا ماهیت برند خود را با مشتریان ایرانی به اشتراک بگذاریم و مزه بی‌نظیر پیتزاهایمان را برایشان در هر لحظه و مکان ارائه کنیم.»

    جورجیو میناردی، مدیر بین‌المللی تله‌پیتزا، گفت: «افتتاح نخستین فروشگاه ایرانی ما، یک گام هیجان‌انگیز در توسعه بین‌المللی مان است که ادامه خواهد یافت. به نظر می‌رسد که ایران به یک بازار مهم بزرگ برای ما تبدیل شده است و که فضاهای زیادی برای رشد دارد. ما به مزه‌های ابداعی آگاهی داریم و به استفاده از مواد لازم با کیفیت محلی ایرانی و خدمات مشتری استثنایی متعهد هستیم  و ارزش بالایی برای مشتریان ایرانی قائل خواهیم بود.»

    تله‌پیتزا کاملا تلاش کرده است تا از فرصت‌های موجود در بازار نوظهور ایران استفاده کند و حتی سعی کرده است تا ذائقه ایرانی‌‌ها را با طعم‌های جدید آشنا کند.

    بر اساس این گزارش، علی‌رغم وجود مشکلات بانکی و مالی پس از لغو تحریم‌ها که مانع حضور شرکت‌های بزرگ بین المللی برای زیرساخت‌های کشور شده و پروژه‌های بزرگ اقتصادی هنوز نتوانسته‌اند سرمایه‌گذاری لازم را جذب کنند اما سیل شرکت‌های مد و پوشاک و مواد غذایی و اخیرا فروشگاه های زنجیره‌ای ارائه‌دهنده مواد غذایی به بازار ایران سرازیر شده است که این سوال را مطرح می‌کند، آیا این شرکت‌های برای خروج سودهای ناشی از فروش به ایران مشکلات بانکی ندارند؟

    برچسب ها