عصر خودرو

اعلام آمادگی آلمان بر سرمایه گذاری مشترک در ایران

عصر بازار: وزیر خارجه المان اعلام کرد کشورش آماده سرمایه گذاری مشترک و بلند مدت در ایران است.

اعلام آمادگی آلمان بر سرمایه گذاری مشترک در ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ب نقا از شاتا، مهندس محمد رضا نعمت زاده در دیدار با اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان گفت: دو کشور سابقه طولانی در همکاری ها دارند و نزدیک به 50 درصد صنعت ایران از صنایع آلمانی تامین می شود.

    وی گفت: آلمان در اتحادیه اروپا می تواند از بزرگترین شرکای اقتصادی ما باشد و ما آمادگی داریم بصورت سرمایه گذاری های بلند مدت و مشترک همکاری نماییم.
    مهندس نعمت زاده افزود: در حال حاضر با تعدادی زیادی از شرکت ها در حال مذاکره هستیم تا پس از اجرای شدن کامل لغو تحریم ها ،‌همکاری ها عملیاتی شود.
    وزیر صنعت،معدن وتجارت گفت: می توانیم برخی از سرمایه گذاری ها را بصورت مشترک بین ایران،آلمان و افغانستان انجام دهیم.
    مهندس نعمت زاده افزود: پتانسیل همکاری های بین دو کشور بسیار بالاست و ما در بخش صنعت،معدن و تجارت خواستار افزایش سطح این همکاری ها هستیم.
    وی تاکید کرد: ما علاقه مند هستیم از تجربیات آلمان در زمینه صنایع کوچک و متوسط استفاده کنیم چرا که در ایران تعداد زیادی از این نوع شرکتها فعال هستند.
    در این دیدار وزیرخارجه آلمان گفت: امیدواریم پس از لغو تحریم ها همکاری های خوبی بین دو کشور آغاز شود زیرا شرایط اقتصادی خوبی در این زمینه وجود دارد.
    اشتاین مایر افزود: در چند ماه گذشته، هیات های مختلفی از آلمان به ایران سفر کرده اند و زمینه های مختلف همکاری های بین دو کشور را ارزیابی کردند.
    وی گفت: ما شرکتهای آلمانی را که برای همکاری با ایران آمادگی داشته باشند حمایت می کنیم و آنان را تشویق به سرمایه گذاری در ایران می نماییم.
    وزیر خارجه آلمان تاکید کرد: بخش مهمی از سرمایه گذاری ها و اقتصاد آلمان در بخش صنایع کوچک و متوسط می باشد و ما آمادگی همکاری در این زمینه ها را داریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها