عصر خودرو

مدیر روابط عمومی و بین الملل بورس تهران :

تجمع در تالار مربوط به سهامداران کنتورسازی بود

عصر بازار- مدیر روابط عمومی و بین الملل بورس تهران درباره تجمع امروز سهامداران در تالار حافظ توضیح داد و گفت: این رویداد ارتباطی به وضعیت کلی بازار نداشته و صرفا" مربوط به سهامداران کنتورسازی ایران بود.

تجمع در تالار مربوط به سهامداران کنتورسازی بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، حمید روح بخش در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره تجمع امروز برخی سهامداران در تالار معاملات حافظ، اظهار داشت: بر خلاف انچه برخی رسانه ها اعلام کردند، این رویداد ارتباطی به وضعیت کلی بازار نداشته و صرفا" مربوط به سهامداران کنتورسازی ایران بود.

    وی ادامه داد: این گروه از سهامداران که حدود 70 تا 80 نفر بودند، صبح امروز با حضور در تالار حافظ و نصب نوشته هایی خواهان تعیین تکلیف پرونده کنتور سازی بودند که از سال گذشته به دلیل تخلفات مدیران آن، با مشکلاتی مواجه شده است.
    این مقام مسئول افزود: در این رویداد برخی از معترضین با ایجاد بی نظمی، وارد تالار طبقه همکف معاملات شدند.

    روحبخش در برابر این سوال که وضعیت کنونی معترضین چگونه است گفت: هیجان های اولیه  فروکش کرده و در حال حاضر سهامداران کنتور سازی در نیم طبقه تالار معاملات حضور دارند.

    براساس این گزارش، سهامداران کنتورسازی که پیش از این نیز در دهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه در غرفه سازمان بورس و همچنین مقابل ساختمان سازمان بورس دست به تجمع زده بودند، امروز علاوه بر نصب بنرهایی با محتوای ابطال معاملات گذشته این شرکت ، شعارهایی سر داده و خواهان رسیدگی به وضعیت این شرکت شدند.

    برچسب ها