عصر خودرو

با پرداخت میلیون‌ها دلار؛

هتل تورنتو از برند دونالد ترامپ خارج می‌شود

عصر بازار- در یک حرکت که فقط وکلای کپی رایت عاشق آن هستند، یک هتل در تورنتو میلیون‌ها دلار صرف خواهد کرد تا نام تجاری دونالد ترامپ را از هتل خود پاک کند.

هتل تورنتو از برند دونالد ترامپ خارج می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، در یک حرکت که فقط وکلای کپی رایت عاشق آن هستند، یک هتل در تورنتو میلیون‌ها دلار صرف خواهد کرد تا نام تجاری دونالد ترامپ را از هتل خود پاک کند.

    بر طبق بیانیه‌ای که توسط بلومبرگ منتشر شد JCF Capital ULC صاحب هتل و برج بین‌المللی ترامپ در مرکز تورنتو اعلام کرد معامله‌ای به او پیشنهاد شده است که از قراردادهایی که با بخش هتل سازمان ترامپ دارد خارج شود.

    طبق قوانین عادلانه و عجیب و غریب آمریکا که تا حدودی خشم انسان را برمی‌انگیزد، یک سازمان که می‌خواهد از برندی که حق کاربری آن را خریده است دیگر استفاده نکند باید میلیون ها دلار به مالک آن برند پرداخت کند.

    یک منبع بی‌نام به بلومبرگ گفت: در حالی که هنوز مبلغ دقیقی برای این معامله اعلام نشده است به نظر می‌رسد مبلغ آن به 6 میلیون دلار برسد.

    این تغییر مالکیت گران‌قیمت قرار است در اول آگوست اتفاق بیافتد و طبق گفته بلومبرگ، مالک جدید برند، سنتره‌جیس از ماریوت هتل خواهد بود.

    حذف نام تجاری رئیس‌جمهور آمریکا از این هتل، بازطراحی کامل آن را به دنبال خواهد داشت؛ این در حالی است که این هتل تحت برند دونالد ترامپ چندین بار با تاخیر در ساخت و ساز و شکایات قانونی متعاقب آن روبه رو شده بود.

    طبق گفته بلومبرگ، مالکان کنونی، این هتل را (به همراه حق کاربرد برند ترامپ) سال گذشته از یک شرکت که مالک آن میلیارد روسی کانادایی، الکس‌اشنایدر، بود خریداری کرده‌اند.

    در طول سال گذشته GCF به طور خستگی‌ناپذیری تلاش کرد تا برای این هتل خریداری پیدا کند که نام تجاری ترامپ را قبول می‌کند اما این کار مانند نبردی سخت بود.

    صاحبان قبلی پس از این‌که نتوانسته بودند وام سال 2007 خود را بازپرداخت کنند به طور ناموفقی تلاش کردند این هتل را به فروش برسانند و وقتی که صاحبان فعلی هتل را به مزایده گذاشتند هیچ پیشنهاد خریدی دریافت نکردند.

    رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا در التزام به اخلاقیات سیاسی، قبل از آغاز ریاست جمهوری‌اش از مشارکت در شرکت‌های خود کناره‌گیری کرد اما همچنان در سودآوری شرکت‌ها به طور کامل سرمایه‌گذاری می‌کند.

    حقوق و سهام ترامپ در حال حاضر تحت مسئولیت و مدیریت اتحادیه شرکت‌هایش قرار گرفته است اما خود این شرکت‌ها مستقیما توسط پسران رئیس‌جمهور تحت نظارت و همکاری مدیر مالی ارشد سازمان ترامپ، آلن‌ویسل‌برگ، اداره می‌شود.

    برچسب ها