عصر خودرو

پس از زیمنس و لینده؛

غول ماشین‌سازی آلمان (DWE) آماده بازگشت به پتروشیمی ایران شد

عصر بازار- شرکت DWE به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های صنایع سنگین جهان آماده بازگشت و سرمایه گذاری در صنایع پتروشیمی ایران شد.

غول ماشین‌سازی آلمان (DWE) آماده بازگشت به پتروشیمی ایران شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، پس از گفتگوها و حتی توافق اولیه با شرکت‌های آلمانی همچون اوده، باسف، زیمنس، لینده و لورگی برای سرمایه گذاری، خرید دانش فنی و مشارکت مهندسی در طرح‌های جدید صنعت پتروشیمی ایران، دور جدید مذاکرات با شرکت DWE به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های صنایع سنگین جهان در زمینه ساخت تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی آغاز شده است.

    بر این اساس نمایندگان ارشد شرکت‌های بین‌المللی آلمان شامل KELVINE، MAN Diesel & Turbo و DWE برای سرمایه‌گذاری در مجتمع پتروشیمی فارابی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر اعلام آمادگی کرده اند.

    سید ابراهیم سقایی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی با اشاره به بازدید نمایندگان ارشد شرکت بین‌المللی KELVINE آلمان به منظور ظرفیت‌های سرمایه گذاری مجتمع پتروشیمی فارابی در ماهشهر بازدید کرده اند، گفت: هم اکنون فرصت های سرمایه گذاری 20 تا 150 میلیون یورویی در پتروشیمی فارابی وجود دارد.

    این مقام مسئول با اشاره به انجام گفتگو و آمادگی شرکت‌های آلمانی MAN Diesel & Turbo و DWE به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های صنایع سنگین جهان در زمینه ساخت تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی، اظهار داشت: هم اکنون فرصت های جذاب سرمایه گذاری در این مجتمع پتروشیمی تعریف شده است.

    پتروشیمی فارابی دارای سه واحد اصلی تولید انیدرید فتالیک (PA)، دی اکتیل فتالات (DOP) و دی اکتیل ترفتالات (DOTP) و مجموعه‌ای از واحدهای خدماتی جانبی در منظقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر است.

    این مجتمع پتروشیمیایی از ظرفیت تولید سالانه 34.5 هزار تن انیدرید فتالیک (PA) و 55 هزار تن دی اکتیل فتالات (DOP) برخوردار بوده و سابقه ساخت و بهره برداری از آن به سال 1356 باز می‌گردد.

    برچسب ها