عصر خودرو

در سه ماه نخست امسال ؛

۷۵ هزار متر حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور

عصر بازار- معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از تحقق ۷۵ هزار متر حفاری چاه های نفت و گاز طی سه ماه نخست امسال توسط ناوگان این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد.

۷۵ هزار متر حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان ، حمیدرضا خوشایند توضیح داد: در این مدت در مجموع 42 حلقه چاه در میادین نفتی و گازی مناطق نفتخیز کشور حفر و تکمیل شد.

    وی گفت: از این تعداد چاه 14 حلقه توسعه ای توصیفی، یک حلقه اکتشافی و 27 حلقه تعمیری بوده است که پس از تکمیل نهایی برای بهره برداری در اختیار کارفرماها و شرکت های متقاضی قرار گرفت.

    خوشایند افزود: از این تعداد 33 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، هفت حلقه در موقعیت اجرای طرح های توسعه ای شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و دو حلقه در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره حفر گردیده است.

    معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان عملیاتی و پشتیبانی در مدیریت های عملیات حفاری خشکی یک، دو، سه، چهار و عملیات دریا اظهار کرد: هم اکنون ناوگان این شرکت 74 دکل حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی در تملک خود دارد.

    برچسب ها