عصر خودرو

خرید و فروش بیش از ۹ میلیون سهم در بورس منطقه ای آذربایجان غربی

عصر بازار- مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت: طی هفته گذشته/ ۲۷ تا ۳۰ خرداد ۹۶/ بیش از ۹ میلیون سهم در بورس منطقه ای استان خرید و فروش شد.

خرید و فروش بیش از ۹ میلیون سهم در بورس منطقه ای آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، وحید جوادی  با اعلام اینکه در هفته گذشته تعداد 9 میلیون و 975 هزار و 198 سهم و حق تقدم از سهام شرکت های بورسی و فرابورسی این استان معامله شده، افزود: ارزش کل این معاملات 20 میلیارد و 402 میلیون و 735 هزار و 685 ریال است.
    وی ادامه داد: 50 درصد معامله های انجام شده در بورس منطقه ای استان طی هفته گذشته مربوط به خرید بوده است.
    وی با بیان اینکه در طول هفته گذشته در تالار ارومیه 13 کارگزار از 17 ایستگاه معاملاتی، سهم و حق تقدم بیش از 134 شرکت را معامله کردند، اظهار کرد: نمایندگی کارگزاری بانک کشاورزی با اختصاص 14 درصد کل معامله های انجام شده، بیشترین ارزش ریالی را به خود اختصاص داد.
    جوادی ادامه داد: در هفته گذشته سهام شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد با هفت درصد ارزش کل معامله ها در رده نخست بورس منطقه ای قرار گرفت.
    مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی با بیان اینکه طی هفته گذشته هشت کد معاملاتی جدید در بورس منطقه ای استان صادر شده است، گفت: شاخص کل بازار بورس با 729 واحد کاهش در مقایسه با هفته ماقبل به رقم 78 هزار و 736 واحد و شاخص بورس نیز با یک واحد افزایش نسبت به هفته قبل به رقم 903 واحد رسید.
    جوادی گفت: بیشترین معامله های انجام شده طی سال جاری در نیمه نخست خردادماه انجام شده است.
    بر اساس این گزارش، بورس منطقه ای آذربایجان غربی در 22 اسفند ماه سال 1383 با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شده است.

    برچسب ها