عصر خودرو

در نخستین روز هفته؛

بیش از هزار میلیارد ریال معامله در فرابورس رقم خورد

عصر بازار: بازار فرابورس ایران در نخستین روز هفته ضمن رشد ۲۰ واحدی آیفکس، شاهد خرید و فروش ۱۵۱ میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۱۹ میلیارد ریال بود.

بیش از هزار میلیارد ریال معامله در فرابورس رقم خورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  فرابورس ، معاملات 25 مهرماه 1394 در بازارهای فرابورس ایران با خرید و فروش 151 میلیون و 790 هزار ورقه بهادار در 20 هزار و 963 نوبت به ارزش یک هزار و 19 میلیارد و 960 میلیون ریال به پایان رسید

    امروز شاخص کل فرابورس با 20 واحد رشد نسبت به روز چهارشنبه در جایگاه 721.29 واحدی قرار گرفت و شرکت‌های پتروشیمی مارون و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر را در این وضعیت داشتند.

    در روز جاری، بیشترین حجم معاملات نخستین روز هفته به میزان 23 میلیون و 630 هزار سهم به گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان اختصاص یافت و بیشترین ارزش معاملات با رقم 37 میلیارد و 20 میلیون ریال مربوط به سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بود.

    این گزارش حاکیست، سهام پتروشیمی مارون و پس از آن مرجان‌کار و تدبیرگران فارس و خوزستان بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های قند چهارمحال، شمال شرق شاهرود و قند شیروان با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

    همچنین، نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، قند شیروان، صنایع نسوز توکا، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 2 میلیون و 170 هزار سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 100هزار ورقه مشارکت نفت و گاز پرشیا بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها