عصر خودرو

دلار خرداد ارزان‌تر از ماه‌های قبل

عصر بازار- دلار آمریکا در سومین ماه امسال با نوسانات کمی همراه بود؛ به طوری که در این ماه ۲۶ تومان نوسان قیمت پیدا کرده است و ۳۷۲۷ تومان را به عنوان ارزان‌ترین نرخ و ۳۷۵۳ تومان را به عنوان بالاترین نرخ در این ماه تجربه کرد. البته موضوع قابل توجه درخصوص روند قیمت این نوع ارز این است که دلار در خرداد ماه ارزان‌تر از اردیبهشت ماه شد.

دلار خرداد ارزان‌تر از ماه‌های قبل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، ‌ دلار آمریکا در خرداد ماه سال جاری مانند سه ماه قبل از آن همچنان ثبات نسبی و کمترین نوسان را داشت. در این ماه دلار در کانال 3700 تومان قرار گرفت و نسبت به نرخ اردیبهشت ماه با شیب کاهشی قیمت روبرو شد.

    دلار آمریکا روند خود را در ابتدای خرداد ماه با قیمت 3735 تومان آغاز کرد. در روزهای بعد با روند صعودی مواجه شد و به 3753 تومان رسید اما مجددا با سیر نزولی همراه شد و در دهمین روز خرداد به 3734 تومان رسید.

    در ادامه و در میانه‌ ماه، قیمت دلار به 3730 تومان کاهش یافت و در روزهای بعد 3727 تومان را هم تجربه کرد که پایین ترین قیمت دلار در خرداد ماه بود.

    در دهه پایانی خرداد ماه حرکت دلار تا حدودی سمت و سوی افزایشی پیدا کرد و ابتدا به 3732 و بعد به 3750 تومان رسید و در نهایت در آخرین روز خرداد دلار حرکت خود را با نرخ 3742 تومان به پایان برد.   

    در مجموع بررسی قیمت‌ دلار در یک ماه اخیر نشان می‌دهد که کمترین نرخ دلار 3727 تومان و بیشترین نرخ آن 3753 تومان بوده است تا در مجموع این ارز طی خرداد ماه 26 تومان نوسان قیمت را پشت سر گذاشته باشد.

    این روند قیمت‌ها در حالی است که نرخ دلار از اسفند  سال گذشته تا کنون در کانال 3700 تومان قرار دارد و در خرداد ماه شیب قیمت‌ها نسبت به ماه‌های قبل در جهت پایین تری قرار داشت.

    به طور کلی نرخ دلار شرایط با ثبات و کم نوسانی را برای بازار ارز و همین طور سکه و طلا در سومین ماه سال 1395 رقم زده است.

    برچسب ها