عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر صورت های مالی ۶ ماهه تولیدی گاز و لوله

عصر بازار: شرکت تولیدی گازلوله در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ معادل ۳۸۵ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

نگاهی بر صورت های مالی ۶ ماهه تولیدی گاز و لوله
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت تولیدی گازلوله صورت های مالی 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را با سرمایه 225 میلیارد ریال و به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت نیمه نخست امسال مبلغ 385 میلیارد و 501 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده فروش کسر شد و معادل 74 میلیارد و 61 میلیون ریال سود ناخالص بدست آمد.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن،سود عملیاتی دوره معادل 57 میلیارد 163 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و پس از افزوده شدن خالص درآمدهای غیر عملیاتی به آن، سود خالص دوره معادل 72 میلیارد و 397 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 322 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 273 میلیارد و 147 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها