عصر خودرو

معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس :

فرابورس هفته آینده میزبان اولین عرضه بازار سرمایه خواهد بود

عصر بازار- معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس گفت: اولین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، شنبه هفته آینده در فرابورس انجام می‌شود.

فرابورس هفته آینده میزبان اولین عرضه بازار سرمایه خواهد بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام محسنی با اشاره به عرضه اولیه امسال بازار سرمایه که قرار است شنبه آینده صورت پذیرد، اظهارداشت: باتوجه به اینکه سقف دامنه قیمتی ثبت سفارش در روز عرضه اولیه 1030 ریال بوده به قیمت اسمی سهام نزدیک است.

    وی با اشاره به اینکه یک شرکت دیگر به گروه پیمانکاری صنعتی فرابورس اضافه شده، تصریح کرد: شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس با نماد " وپسا" پس از احراز تمامی شرایط لازم برای پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران آمد تا درصف عرضه اولیه بایستد.

    محسنی در ادامه گفت: شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس با نماد " وپسا" نخستین عرضه اولیه بازار به شمار می‌آید که دارای بازگردان است و پس از عرضه اولیه نقش خود را ایفا خواهد کرد.

    معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس اضافه کرد: شرکت سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس که دارای سرمایه 2500 میلیارد ریالی است پس از درج در نوبت عرضه اولیه ایستاده است. سهامدار عمده «وپسا» نیز که شرکت عمران سرمایه آیریک خزر با مالکیت 98 درصدی است، تعهد کرده 10 درصد سهام را در روز عرضه اولیه در معرض فروش بگذارد.

    برچسب ها