عصر خودرو

بورس امروز هم جولانگاه تک سهم ها بود

عصر بازار- در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ، شاخص کل بورس ۱۳۱ واحد کاهش داشت و به رقم ۷۸ هزار و ۷۳۶ واحد رسید.

بورس امروز هم جولانگاه تک سهم ها بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، شاخص کل هم ‌وزن نیز با  عقب نشینی جزئی 0.2 واحدی به عدد 16 هزار و 964 واحد کفایت کرد، همینطور شاخص آزاد سهام شناور افت 109 واحدی تجربه کرد و در مدار 85 هزار و 626 واحد ایستاد.

    شاخص بازار اول نیز بعد از شاخص کل با تنزل 127 واحدی بیشترین افت را تجربه کرد  و در مقدار 54 هزار و 237 واحد به کار خود خاتمه داد، شاخص بازار دوم با کاهش 86 واحدی به عدد 176 هزار و 808 واحد دست یافت.

    در این راستا، نماد شبهرن با 9.66 واحد بیشترین تاثیرمثبت و نمادهای شپنا با 28 واحد، وغدیر 21 واحد، وبملت 14.78 واحد، رانفور 13.73 واحد، مبین 11.94 واحد و تاپیکو  با 7.5 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند . ارزش معاملات در این بازار به رقم تقریبی 201 میلیارد تومان افزایش یافت که دو برابر روز قبل است.

    طی معاملات امروز نماد معاملاتی ختوقا، مداران و تکنو از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی و در مقابل نمادهای معاملاتی سشمال، حق تقدم خاذین، فملی و نبروج متوقف شدند.

    گفتنی است، پر بازدیدترین نمادهای امروز بازار متعلق به نمادهای وبملت، خپارس، شپلی، خوردو، خزامیا، فاذر و شبندر بود.

    این روزها شاخص کل با وجود حمایت هایی که از آن می‌شود، همچنان روند نزولی خود را طی میکند لذا اصلاح شاخص می‌تواند تا  محدوده 77 هزار و 700 واحد ادامه داشته باشد، همچنان بازی در اختیار برخی تک سهم هاست و بازار پایه به دلیل جذابیتی که در محدوده نوسان آن وجود دارد، مورد توجه فعالان بازار است.

    برچسب ها