عصر خودرو

عبده تبریزی:

شروع رونق بازار مسکن از سال آینده

عصر بازار: مشاور مدیریت و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به زمان ورود به دوره رونق بازار مسکن،گفت: واحدهای مسکونی ارزان قیمت و میان قیمت سال آینده وارد دوره رونق می شوند.

شروع رونق بازار مسکن از سال آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، حسین عبده تبریزی (مشاور وزیر راه و شهرسازی) با بیان اینکه بازار با مازاد خانه های لوکس و واحدهای تجاری مواجه است،‌ گفت:‌ امسال اتفاقی برای خانه های گران قیمت و واحدهای لوکس در بازار نمی افتد و این دو گروه همچنان در رکود باقی می مانند.

    وی با اشاره به ورود خانه های ارزان قیمت و میان قیمت به دوره رونق گفت: پیش بینی می شود؛ از سال آینده گروه واحدهای مسکونی ارزان و میان قیمتی با افزایش تقاضا در بازار مواجه شوند که البته این رونق در حد تقاضای مصرف است و نه سفته بازانه.  

    عبده تبریزی با بیان اینکه خوشبختانه میزان تقاضای سفته بازانه در بازار مسکن در وطل دو سال گذشته به شدت کاهش یافته است،‌ ادامه داد: کاهش سفته بازی در معاملات به نفع اقتصاد کشور است و افزایش این نوع از معاملات را رونق نمی‌دانیم.

    مشاور وزیر راه و شهرسازی با تاکید با اینکه در بخش تامین خانه های ارزان قیمت برای خانه اولی ها نیاز انباشته در بازار وجود دارد،‌ اظهار کرد: برای پاسخ به این نیاز انباشته باید تا 10 سال آینده؛‌سالانه یک میلیون واحد میان قیمت و ارزان قیمت در سطح کشور ساخته شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها