عصر خودرو

تاکید رئیس کل بانک مرکزی بر مدیریت صحیح بازار بین بانکی ریالی

عصر بازار- رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به نقش حیاتی بازار بین بانکی ریالی در سیاست گذاری بانک مرکزی و کارایی مبادلات نقدینگی بین بانک ها و مؤسسات مالی تاکید کرد: مدیریت مطلوب این بازار قطعاً بدون همیاری و همراهی اعضای بازار بین بانکی ریالی مسیر نمی باشد.

تاکید رئیس کل بانک مرکزی بر مدیریت صحیح بازار بین بانکی ریالی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی با ارسال نامه از تلاش های مدیرعامل و مجموعه بانک سپه به دلیل نقش آفرینی در بازار بین بانکی تقدیر کرد.

    در نامه رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاش های مدیران کارآمد و لایق است آمده است: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال "اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال" نامگذاری شده، تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید و توسعه پایدار اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور با همکاری و هماهنگی کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه ها میسر نخواهد بود.

    در بخش دیگری از این نامه تأکید شده است: با عنایت به نقش حیاتی بازار بین بانکی ریالی در سیاست گذاری بانک مرکزی و کارایی مبادلات نقدینگی بین بانک ها و مؤسسات مالی، مدیریت مطلوب این بازار قطعاً بدون همیاری و همراهی اعضای بازار بین بانکی ریالی مسیر نمی باشد.

    رئیس کل بانک مرکزی در پایان نامه خود خطاب به چقازردی مدیرعامل بانک سپه ضمن تأکید بر نقش آفرینی مؤثر و اثرگذار این بانک در بازار فوق، آورده است: بدینوسیله از تلاش های جنابعالی و همکاران گرامیتان در بانک سپه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در جهت نیل به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.

    برچسب ها