عصر خودرو

امکان دریافت روادید الکترونیکی کامبوج برای ایرانی ها فراهم شد

عصر بازار- امکان دریافت روادید الکترونیکی گردشگری کامبوج برای اتباع ایرانی در راستای توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی کامبوج فراهم شد.

امکان دریافت روادید الکترونیکی کامبوج برای ایرانی ها فراهم شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  ایرنا، سفارت ایران در ویتنام روز سه شنبه اعلام کرد که اتباع کشورمان از این به بعد طی مدت سه روز و از طریق اینترنت می توانند روادید گردشگری کامبوج، کشوری در جنوب شرق آسیا و حوزه آ.سه.آن را دریافت کنند.
    با ایجاد سامانه روادید الکترونیک (evisa)توسط پادشاهی کامبوج، اتباع جمهوری اسلامی ایران می ‌توانند از این پس با مراجعه به سامانه 'ویزای الکترونیک' فرم الکترونیک مربوطه را تکمیل و ظرف سه روز کاری نسبت به اخذ روادید خود اقدام کنند.
    متقاضیان اخذ روادید الکترونیک گردشگری کامبوج باید با مراجعه به نشانی اینترنتی evisa.gov.kh به ‌صورت آنلاین درخواست روادید خود را ثبت کنند.
    این سامانه پس از سه روز کاری مجوز لازم را صادر و مراتب را از طریق آدرس ایمیل به اطلاع متقاضی می‌ رساند. متقاضی می‌ تواند پس از چاپ و همراه داشتن مجوز روادید خود، به کشور کامبوج سفر کند.
    روادیدی که از طریق این سامانه صادر می‌ شود، حداکثر 30 روزه و گردشگری است. متقاضیان درخواست روادید بیش از 30 روز یا دیگر انواع روادید باید به نمایندگی‌ های سیاسی- کنسولی کامبوج مراجعه کنند.
    کشور پادشاهی کامبوج در شبه جزیره هند و چین و در منطقه آسیای جنوب شرقی قرار گرفته است . این کشور از شمال با تایلند و لائوس، از شرق با ویتنام از جنوب با خلیج سیام (تایلند) و از غرب با تایلند هم مرز است.

    برچسب ها