عصر خودرو

عقب نشینی آرام دماسنج خوردویی

عصر بازار- امروز سه شنبه ۳۰ خردادماه، شاخص گروه خودرو و ساخت قطعات که در میانه بازار به بیشترین مقدار خود یعنی ۱۸ هزار و ۴۲۳ واحد رسیده بود پس از آن با افزایش عرضه ها مواجه شد و نهایتا کار خود را با افت ۱۲ واحدی در مدار ۱۸ هزار و ۳۹۲ واحد به پایان رساند.

عقب نشینی آرام دماسنج خوردویی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 56,197 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش 6.9 میلیارد تومان در هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    در جریان معاملات امروز گروه خودرو همچنان بر مدار نزول قرار داشت، در این میان نماد ختراک با صف فروش 1 میلیونی در قیمت 3,570 ریال و خمحور در آستانه منفی کامل با قیمت 2,294 ریال بیشترین افت قیمتی را ثبت کردند.

    شروع بازار همراه با دادوستدهای مثبت و متعادل گروه خودرویی بود اما در ادامه با افزایش عرضه ها و عقب نشینی خریداران، نوسانات منفی گروه نمایان شد.

    با این حال نمادهای خلنت، ختور و خاذین در آستانه مثبت کامل، علی رغم جو گروه با صف خرید خود چشم نوازی کردند، نمادهای خنصیر، خمحرکه، خپویش، خوساز، خمحرکه وخرینگ متعادل و مثبت بودند.

    نماد خودرو نیز در قیمت پایانی 2,636 ریال در حوالی صفر مثبت تابلو قرار داشت، در مجموع نمادهای گروه خودرو افت زیادی تجربه کرده و منتظر بازگشایی لیدر گروه یعنی سایپا، برای تحرک بیشتر هستند.

    برچسب ها