عصر خودرو

با حضور مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان

ساختمان مدیریت منطقه استان‌های لرستان، همدان و مرکزی افتتاح شد

عصر بازار: مراسم افتتاح ساختمان مدیریت منطقه استان‌های لرستان، همدان و مرکزی باحضور مدیرعامل ، تعدادی از معاونان و مدیران بانک حکمت ایرانیان و جمعی از مسئولان ارشد کشوری و لشگری و روحانیت استان لرستان برگزار شد.

ساختمان مدیریت منطقه استان‌های لرستان، همدان و مرکزی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در ابتدای این مراسم ، حمیدرضا بهرامی چگنی مدیر منطقه لرستان ، ضمن خیر مقدم به مهمانان و مدعوین ، به ارائه گزارشی از موقعیت شعب تحت پوشش منطقه و عملکرد مالی و اقتصادی این مدیریت پرداخت و افزود :  انشاءا... با افتتاح این ساختمان بتوانیم بیش از پیش خدمات نوین بانکی را به مردم خوب و شریف استان ارائه کنیم .

    ایشان در ادامه گفت : ساختمان جدید مدیریت منطقه لرستان شامل بخش های گوناگونی از جمله : شعبه مرکزی، اعتبارات، صرافی، خزانه مستقل، صندوق امانات، شعبه الکترونیکی 24 ساعته و دفاتر مدیریت شعب بانک حکمت ایرانیان در یکی از مناطق عالی و مهم شهر خرم‌آباد است.
    در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید تاج الدین طاهری رئیس اسبق عقیدتی قرارگاه غرب از روحانیون شاخص شهر خرم‌آباد نیز در خصوص جایگاه بانک حکمت ایرانیان در جامعه بویژه در  ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کرد، سپس امیر پاکباز جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر84  نیز ضمن خوش آمدگویی به حضار ، تیم مدیریت بانک حکمت ایرانیان را از نقاط بارز این بانک در اداره امور دانست .
    بر اساس این گزارش دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز با اشاره به اهمیت بانکداری اسلامی و کارآیی آن در مقابل سیستم‌های ارائه شده غربی در زمینه بانکداری تصریح کرد : بانک حکمت ایرانیان همواره حرکت در مسیر تحقق بانکداری اسلامی را بعنوان یکی از مهمترین راهکارهای بهبود عملکرد نظام بانکی کشور در دستور کار خود قرار داده است.
    ایشان صحبت های خود را اینگونه ادامه داد : یکی از مهمترین افق های پیش روی بانک حکمت ایرانیان دست‌یابی و تحقق شعار اصلی بانک حکمت ایرانیان یعنی پیشرو بودن در ارائه خدمات مالی و اقتصادی تحت اوامر حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (حفظ ا ... ) است .  از سوی دیگر نیز یکی از مهمترین اولویت های  بانک حکمت ایرانیان حرکت در چهارچوب قانون و پیاده سازی مصوبات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، بعنوان مهمترین نهاد نظارتی سیستم بانکی کشور است .
    دکتر عسکرزاده در پایان صحبت های خود ، همگامی با سیستم‌های اقتصادی پیشرو  بین‌المللی و خوب بودن و پاک ماندن در عرصه مالی و اقتصادی کشور را اصلی مهم در بانک حکمت ایرانیان دانست .
    در این مراسم تعداد کثیری از مقامات استان لرستان از جمله معاون سیاسی استانداری لرستان، فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار مرکزی، شهردار ناحیه 2 شهر خرم‌آباد، مدیریت شعب بانک‌های سپه، ملی، ملت، موسسه آرمان و بانک مسکن ، معاون و مدیرکل مخابرات استان لرستان، معاون عمرانی و اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و روسای عقیدتی تیپ 184 و 284، امیر پاکباز جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر84 ، امیر صیادی فرمانده تیپ 284 شهید رستمی ، امیر افتخاری فرمانده تیپ 184 لشگر 84 خرم آباد و سرهنگ روحانی جانشین ارشد حفاظت اطلاعات استان لرستان نیز حضور داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها