عصر خودرو

ضعف نقدینگی گروه خودرو در فضای تردید

عصر بازار- امروز دوشنبه ۲۹ خردادماه، گروه خودرو شروع متعادل و مثبتی داشت ولی پس از گذشت یک ساعت از معاملات به روند منفی خود بازگشت، از این رو دماسنج گروه با افت ۸۷ واحدی در مدار ۱۸ هزار و ۴۰۴ واحد ایستاد.

ضعف نقدینگی گروه خودرو در فضای تردید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر خودرو، ارزش معاملات گروه خودرو در این روز بالغ بر 6  میلیارد تومان شد که ناشی از جابه جایی 49.6 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو و ساخت قطعات در 4.3 هزار نوبت معاملاتی بود.

    امروز نمادهای خاهن و ختراک در آستانه منفی کامل و قیمتهای 2,512 و 3,572 ریال صف فروش کم حجمی داشتند.

    خپویش نیز با افت 4.7 درصدی در قیمت 19,650 ریال در آستانه صف فروش شدن قرار داشت، در طرف مقابل خلنت در آستانه مثبت کامل و قیمت 3,094 ریال صف خرید  بود و نماد خشرق با رشد 3.9 درصدی در قیمت 2,350 ریال جزو سبزتذینهای گروه بود.

    مابقی نمادها متعادل مثبت یا منفی بودندف در این بین نمادهای خودرو، خگستر، خزامیا، خبهمن، خرینگ و خکار در حوالی صفر تابلو قرار داشتند.

    خودرو، امروز را با قیمت 2,652 ریال در حوالی صفر مثبت تابلو به پایان برد، خزامیا، خاور و خاذین نیز در  قیمتهای  802 ، 791 و 910 ریال قرار گرفتند.

    به این ترتیب، امروز هم گروه خودرو در غیاب لیدر گروه، سایپا به سر برد و معاملاتی کم عمق داشت که ضعف نقدینگی در بازار را نشان می‌داد.

    برچسب ها