عصر خودرو

۳۰ هزار میلیارد برای ٢١ هزار واحد صنعتی

عصر بازار- طرح رونق تولید در سال جاری به منظور ارائه تسهیلات ۳۰ هزار میلیارد تومانی به ٢١ هزار واحد صنعتی و معدنی جهت تکمیل طرح های نیمه تمام، بازسازی و به روزرسانی و نیز رونق واحدهای تولیدی کلید خورد.

۳۰ هزار میلیارد برای ٢١ هزار واحد صنعتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، طرح رونق تولید براساس برنامه ابلاغی معاون اول رییس جمهوری در سال 1396 از دو روز قبل آغاز شده است و در همین راستا بانک مرکزی به منظور طرح رونق تولید، نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی و نیز تکمیل طرح‌های نیمه تمام ابلاغیه‌ای را به کلیه بانک‌های عامل صادر کرده است.

    برهمین اساس کلیه واحدهای صنعتی و معدنی همانند سال گذشته امکان ورود و ثبت نام جهت دریافت تسهیلات را دارند و می‌توانند با مراجعه به کارگروه‌های تسهیلات استانی امور مربوط به دریافت تسهیلات را طی کند.

    براساس ابلاغیه بانک مرکزی 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات جهت ارائه‌ به 21 هزار واحد صنعتی و معدنی پیش بینی شده که در این راستا 10 هزار میلیارد تومان جهت رونق 10 هزار واحد صنعتی، 10 هزار میلیارد تومان جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام 6000 واحد صنعتی و نیز 10 هزار میلیارد تومان دیگر جهت نوسازی، بازسازی و بروزرسانی 5000 واحد صنعتی اختصاص یافته است.

    محسن صالحی نیا - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت - با اعلام این خبر تاکید کرد که واحدهای تولیدی متقاضی می‌توانند مراجعه به کارگروه‌های تسهیل استانی جهت دریافت تسهیلات بانکی اقدام کنند.

    برچسب ها