عصر خودرو

استایرن بوتادین رابرهای تیره و روشن ارزان شدند؛

نگاهی به قیمت های جدید مواد پلیمری

عصر بازار- بررسی قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۲۱ و ۲۸ خردادماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

نگاهی به قیمت های جدید مواد پلیمری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افت قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به استایرن بوتادین رابرهای تیره و روشن است، این کالاها به ترتیب 3.7 و 3.5 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته اند.

    در رده بعدی بیشترین کاهش قیمت، پلی اتیلن های ترفتالات بطری با 1.4 درصد افت قرار دارند، این کالاها از 49 تومان تا 53 تومان نسبت به هفته قبل ارزان شدند.

    همچنین پلی اتیلن سبک فیلم نیز در رده سوم بیشترین افت قیمت با 0.7 درصد کاهش قرار دارد، این کالا از رقم 4 هزار و 133 تومان به 4 هزار و 101 تومان رسید.

    در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن سنگین فیلم و سنگین اکستروژن گرید 100 و 80 نیز با 0.2 و 0.4 درصد کاهش روبه رو شدند.

    همچنین پلی پروپیلن های نساجی و SB نیز نسبت به هفته قبل 0.03 درصد افت قیمت داشتند، پی وی سی ها نیز به همین مقدار ارزان شدند، به طوری که گرید 60 و 65 با 10 تومان کاهش قیمت و گرید 57 و 70 نیز با 11 تومان افت قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند.

    رشد اندک قیمت ها

    در همین حال برخی از محصولات نیز با رشد اندک قیمت نسبت به هفته قبل مواجه شدند. بیشترین رشد قیمت متعلق به اکریلوبوتادین استایرن با 5.5 درصد افزایش است، این کالا از رقم 6 هزار و 430 تومان به 6 هزار و 784 تومان رسیده است.

    پلی اتیلن های سنگین بادی، تزریقی و دورانی نیز نسبت به هفته قبل افزایش قیمت داشتند، به طوری که بادی ها 0.06 درصد و تزریقی و دورانی نیز 0.1 درصد نسبت به هفته قبل گران شدند.

    همچنین پلی استایرن های معمولی و مقاوم نیز به ترتیب 0.2 و 0.3 درصد نسبت به هفته قبل رشد قیمت داشتند. پلی اتیلن سبک خطی نیز با 0.2 درصد رشد نسبت به هفته قبل روبه رو شد.

    در همین حال قیمت دلار نیز نسبت به هفته قبل روندی ثابت داشت و در محدوده 3 هزار و 725 تومان ماند.

    می توانید فهرست جدید قیمت محصولات پلیمری و شیمیایی را از اینجا مشاهده کنید.

    برچسب ها