عصر خودرو

میزان وام به یارانه بگیران به تفکیک تعداد خانوار

عصر بازار- باز پرداخت یاراکارت ۳۶ ماهه و با سود ۱۸ درصد و از محل واریز یارانه خواهد بود که در این بین بانک‌ها می‌توانند برای ضمانت بیشتر از مشتریان سفته و ضامن درخواست کنند که در صورت قطعی یارانه مشکلی برای باز پرداخت وام ایجاد نشود.

میزان وام به یارانه بگیران به تفکیک تعداد خانوار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، همزمان با واریز هفتاد و ششمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار، سیف رئیس کل بانک مرکزی خبر از ابلاغیه جدید به بانک‌ها برای پرداخت وام تا سقف 5 میلیون تومان به یارانه‌بگیران داد.

    حال با وجود گذشت حدود یک هفته از این ابلاغیه بانک‌ها هنوز استرات پرداخت وام خرید کالا را به مشتریان خود نزده‌اند و منتظر تامین منابع برای پرداخت وام هستند.

    حال با این اوصاف میزان تسهیلات به سرپرستان خانوار براساس تعداد اعضای خانوار از یک میلیون و 260 هزار تومان شروع و تا 5 میلیون تومان ادامه می‌یابد.

    همچنین باز پرداخت یاراکارت 36 ماهه و با سود 18 درصد و از محل واریز یارانه خواهد بود که در این بین بانک‌ها می‌توانند برای ضمانت بیشتر از مشتریان سفته و ضامن درخواست کنند که در صورت قطعی یارانه مشکلی برای باز پرداخت وام ایجاد نشود.

    علاوه بر این امکان انتقال و برداشت وجه‌نقد از یاراکارت وجود ندارد و تنها سرپرستان خانوار می‌توانند برای خرید و تامین نیازهای خود از این کارت استفاده کنند.

    در حال حاضر بانک کشاورزی جز اولین بانک‌ها در اجرای طرح یاراکارت است که در رزوها و هفته‌های آتی سایر بانک‌ها نیز به لیست پرداخت کننده تسهیلات اضافه می‌شوند.

    جزئیات یاراکارت براساس تعداد اعضای خانوار به شرح جدول زیر است:

    برچسب ها