عصر خودرو

برای گرفتن سود سهام؛

نیم میلیون سهامدار عدالت شماره حساب اشتباه دادند

عصر بازار- تعداد ۵۰۰ هزار شماره شبا بانکی اشتباهی توسط مشمولین برای دریافت سود سهام عدالت وارد سامانه این سهام شده که برای این دسته از افراد، پیامکی جهت اطلاع ارسال شده است تا دوباره یک شماره شبا جدید در سامانه سهام عدالت به ثبت برسانند.

نیم میلیون سهامدار عدالت شماره حساب اشتباه دادند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، آمارهای جدید از سامانه سهام عدالت حاکیست که در مدت دو ماه گذشته که از فعالیت این سامانه و دریافت شماره شبا بانکی از مشمولان سهام عدالت می‌گذرد تا کنون تعداد 27 میلیون شبا بانکی توسط مشمولان در سامانه سهام عدالت به ثبت رسیده است.

    همچنین از این تعداد شماره شبای وارد شده توسط مشمولان، تعداد 23.5 میلیون شماره شبا بانکی پس از بررسی به تایید رسیده و تاییدیه آن در سامانه سهام عدالت قابل مشاهده است.

    افزون بر این پس از بررسی‌های انجام شده تعداد 500 هزار شماره شبا بانکی نیز تایید نشده و اعلام عدم تایید آن در سامانه قابل مشاهده است که در این زمینه برای این دسته از افراد پیامکی جهت اطلاع ارسال شده است تا دوباره یک شماره شبا جدید در سامانه سهام عدالت به ثبت برسانند.

    این گزارش می افزاید: تعداد 3 میلیون شبا بانکی وارد شده توسط مشمولان سهام عدالت نیز در دست رسیدگی نزد سیستم بانکی و بانک های کشور است که به زودی نتیجه تایید آن در سامانه اعلام خواهد شد.

    بنابر اعلام سازمان خصوصی سازی هیچ گونه تاخیر در فرآیند بررسی شبا بانکی مشمولان وجود ندارد و راستی آزمایی شماره‌های شبا مشمولان طبق زمان بندی پیش بینی شده در حال انجام است.

    برچسب ها