عصر خودرو

در معاملات امروز به ثبت رسید:

ارزش معاملات امروز فرابورس به ۵۹۹ میلیارد ریال رسید

عصر بازار: در پایان معاملات امروز ۱۴ تیر‌ماه ۱۳۹۴، ۱۴۲ میلیون و ۱۴۰ هزار ورقه بهادار در ۲۵ هزار و ۴۸۵ نوبت خرید و فروش شد و ارزش آن به ۵۹۸ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال رسید.

ارزش معاملات امروز فرابورس به ۵۹۹ میلیارد ریال رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس، در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، 142 میلیون ورقه بهادار به ارزش 599 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

    شاخص کل فرابورس امروز با افزایش 2.5 واحدی به رقم 759 واحد رسید و سهام پتروشیمی مارون بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشت.

    ذوب اهن اصفهان با معامله 13 میلیون و 200 هزار سهم بیشترین حجم و پتروشیمی جم بیشترین ارزش معاملات روز جاری را با رقم 39 میلیارد و 490 میلیون ریال به خود اختصاص داد.

    بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط سهام شرکت‌ پتروشیمی امیرکبیر و پس از آن پتروشیمی مارون و توسعه و عمران کرمان بود و در سوی دیگر بازار، شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود، حق تقدم پالایش نفت تهران و همکاران سیستم با بیشترین افت قیمت مواجه شدند.

    در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش 768 هزار و 500 سهم اختصاص یافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 18 هزار و 370 ورقه اجاره سه ماهانه رایتل در روز جاری معامله شد.

    گفتنی است، امروز نماد معاملاتی شرکت صنعتی مینو پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده افزایش سرمایه، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، بازگشایی و نماد معاملاتی شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) صاحبان سهام در روز سه شنبه 16 تیر، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

    برچسب ها