عصر خودرو

نفس خودرویی ها باز هم به شماره افتاد!

عصر بازار- امروز شنبه ۲۷ خردادماه، نمادهای گروه خودرو در برخورد با مقاومت هایشان با فشار عرضه مواجه شدند، از این رو شاخص گروه که شروع خوبی داشت نهایتا با افت ۱۵۰ واحدی معادل ۰.۷۹ درصد در مدار ۱۸ هزار و ۶۵۳ واحد ایستاد.

نفس خودرویی ها باز هم به شماره افتاد!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد تقریبا 70 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش 9.3 میلیارد تومان در 6.6 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز نماد خودرو به تنهایی 21 واحد تاثیر منفی روی بورس گذاشت، خودرو در حاشیه 2 درصد منفی و قیمت 2,646 ریال قرار گرفت.

    نمادهای خزامیا، خاور، خپارس، خکاوه، ورنا و خبهمن نیز به ترتیب در قیمت پایانی 821، 826, 997, 921, 1,052 و 2,151 ریال متعادل و منفی بودند.

    در این میان نماد خاهن علی رغم جو منفی گروه در قیمت پایانی 2,741 ریال و در حاشیه 4 درصد مثبت صف خرید کوچکی داشت، خلنت نیز در حوالی مثبت کامل با قیمت پایانی 2,978 ریال در آستانه صف خرید شدن به کار خود خاتمه داد ولی قیمت معاملاتی سهم معادل 0.56 درصد افت کرد.

    همچنین نمادهای خموتور، خمحور و خمحرکه در حاشیه 1 درصد مثبت امروز را به پایان بردند، خنصیر و خچرخش نیز در حوالی صفر مثبت و با  قیمتهای 3,726 و 1,837 ریال به کار خود پایان دادند، خدیزل هم در حوالی صفر مثبت بود  و در قیمت پایانی 4,197 ریال جهت برگزاری مجمع عمومی عادی متوقف شد.

    امروز خرینگ و خکمک بیشترین افت گروه را داشتند  این دو نماد  به ترتیب در قیمتهای 853  و 909 ریال در حوالی 4 درصد منفی بودند.

    یک دلیل بی تحرکی گروه خودرو قرار داشتن در فصل مجامع است اما دلیل مهمتر توقف نماد لیدر یعنی سایپاست، مدیر عامل سایپا از احتمال قرارداد قریب الوقوع با کیا موتورز خبر داده است و بعد از سیتروین شریک بعدی سایپا احتمالا این شرکت خواهد بود.
    در مجموع باتوجه به اخبار مهمی که در این نماد می باشد، در صورت بازگشایی خساپا شاهد ورود نقدینگی بیشتر و فضای بهتری در گروه خواهیم بود.

    برچسب ها