عصر خودرو

فرابورس هفته را منفی شروع کرد

عصر بازار- شاخص بازار فرا‌بورس با افت ۱.۷۹ واحدی به پله ۹۰۰ واحدی رسید.

فرابورس هفته را منفی شروع کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس ایران، امروز 28 خردادماه در حالی شاهد افزایش حجم و ارزش معاملات فرابورس بودیم که آیفکس با حدود یک و نیم واحد افت در ارتفاع 900 واحدی ایستاد.

    در  بازارهای اول و دوم نزدیک به 111 میلیون سهم به ارزش بالغ بر 251 میلیارد ریال دست‌به‌دست شد و در این میان نماد «ذوب» با نقل‌وانتقال 35 میلیون سهم به ارزش بیش از 26 میلیارد ریال و نماد «ثعمرا» با دادوستد 18 میلیون سهم به ارزش 36 میلیارد ریال به ترتیب بیشترین حجم و ارزش مبادلاتی را به خود اختصاص دادند.

    در 3 تابلو مبادلاتی بازار پایه نیز جابه‌جایی بیش از 889 میلیون سهم به ارزش بالغ بر یک هزار و 152 میلیارد ریال صورت گرفت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز حدود 199 میلیون ورقه دست‌به‌دست شد که ارزشی بالغ بر 192 میلیارد ریال را رقم زد.

    در همین حال بیش از 75 هزار ورقه تسهیلات مسکن به ارزش افزون بر 57 میلیارد ریال بین سهام‌داران تغییر مالکیت یافت و امتیاز تسهیلات مسکن اردیبهشت 96 در حالی بیشترین حجم و ارزش معاملاتی را در میان تسه‌ها به خود اختصاص داد که روز جاری با بیشترین قیمت معاملاتی معادل 771 هزار ریال خریدوفروش شد.

    در نهایت بیشترین افزایش قیمتی را در میان نمادهای فرابورسی، نمادهای «بساما»، «کمرجان» و «دسانکو» تا سقف 4.9 درصدی به نام خود ثبت کردند؛ در حالی که عنوان بیشترین افت قیمت به نام نمادهای «فولای»، «غگلستا» و «ثالوند» ثبت شد.

    برچسب ها