عصر خودرو

غرضی مطرح کرد:

ثبات سیاسی و امنیتی ایران فرصتی ویژه برای شرکت‌های خارجی برای ورود به پروژه‌های نفتی

عصر بازار: وزیر اسبق نفت گفت: نباید به گونه‌ای عمل شود که سرمایه گذار نسبت به شرایط آتی کشور بی‌اعتماد شود زیرا باید بتواند خود را نسبت به اتفاقات آتی مصون کرده و سرمایه‌اش امنیت داشته باشد.

ثبات سیاسی و امنیتی ایران فرصتی ویژه برای شرکت‌های خارجی برای ورود به پروژه‌های نفتی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، محمد غرضی در خصوص فاکتورهای مثبت ایران جهت ورود سرمایه گذاران خارجی گفت: مهم‌ترین مزیت ایران منابع عظیم نفت و گاز و همچنین پارامترهای ویژه‌ای که ایران در قراردادهای جدید نفتی آن‌ها را لحاظ کرده است.

    وی افزود: در حال حاضر اوضاع سیاسی کشور به گونه‌ای است که سرمایه گذار خارجی بخصوص در حوزه نفت تمایل بیشتری جهت سرمایه گذاری خواهد داشت ضمن اینکه باید شرایطی فراهم شود که سرمایه گذار خارجی بیشتر به بخش اکتشاف و توسعه میادین اولویت دار نفتی و گازی سوق یابد تا کشور ما نیز از حداکثر سود حضور این کشور‌ها بهره‌مند شود.

    وزیر اسبق نفت یادآور شد: در قراردادهای جدید قطعا سرمایه گذار به ثبات اقتصادی و همچنین ثبات در تصمیم گیری‌های سیاسی داخل کشور و اوضاع منطقه نگاه می‌کند لذا نباید به گونه‌ای عمل شود که سرمایه گذار نسبت به شرایط آتی کشور بی‌اعتماد شود زیرا باید بتواند خود را نسبت به اتفاقات آتی مصون کرده و سرمایه‌اش امنیت داشته باشد.

    وی خاطرنشان کرد: شرکتهای خارجی بعد از توافق هسته‌ای با 1+5 اوضاع را به خوبی رصد کرده‌اند و قطعا شرایط به گونه‌ای است که بعد از لغو تحریم‌ها شاهد صف ورود این شرکت‌ها به پروژه‌های نفتی کشور خواهیم بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها