عصر خودرو

با موفقیت انجام شد:

تسویه نهایی اوراق صکوک بناگستر کرانه

عصر بازار- اوراق صکوک بناگستر کرانه در نماد(صگستر۹۶۳) با هدف تأمین مالی برای خرید نفت کوره توسط شرکت واسط مالی اسفند یکم( مسئولیت محدود) منتشر و در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ با موفقیت سررسید شد.

تسویه نهایی اوراق صکوک بناگستر کرانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس تهران، اوراق صکوک بناگستر کرانه در نماد(صگستر963) از تاریخ  25 / 03 / 1394 لغایت 27 / 03 / 1394 به مدت سه روز ازطریق بورس اوراق بهادار تهران پذیره ­نویسی شده و معاملات ثانویه آن در تاریخ  01 / 04 / 1394 در تابلوی بدهی بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.

    این اوراق به منظور تأمین مالی برای خرید نفت کوره توسط شرکت واسط مالی اسفند یکم( مسئولیت محدود) منتشر و در تاریخ 25 خرداد 1396 با موفقیت سررسید شد. ضامن اوراق فوق بانک گردشگری بوده و بازارگردانی این اوراق را شرکت تامین سرمایه نوین بر عهده داشته­ است.

    یادآوری می شود تعداد کل اوراق منتشره، 000ر500 ورقه یک میلیون ریالی با نرخ سود سالانه 21 درصد و مواعد پرداخت سه ماه یک­بار بوده و در تاریخ ­های مشخص شده در اطلاعیه منتشره در سایت بورس به حساب دارندگان اوراق واریز شده ­است.

    شایان ذکر است، 4 درصد از اوراق در اختیار افراد حقیقی (33 نفر) و 96 درصد از اوراق در اختیار افراد حقوقی( 6 نفر) بوده­ است.

    برچسب ها