عصر خودرو

فردا ۲۸ خرداد در بازار دوم فرابورس؛

نماد "سرچشمه" گشایش می‌یابد

عصر بازار- نماد معاملاتی «سرچشمه» متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه (سهامی عام) فردا ۲۸ خردادماه در بازار دوم فرابورس ایران گشایش می‌یابد. همچنین نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام این شرکت در همین روز قابل معامله است.

نماد "سرچشمه" گشایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس ایران، گشایش نماد «سرچشمه» با توجه به اجرای ماده 19 «دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران» در بازار عادی صورت می‌گیرد.
    قیمت پایانی سهام شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه که در تاریخ 18 اسفند 1395 پذیرش و ششم فروردین‌ماه 96 نیز پس از احراز تمامی شرایط مدنظر هیات پذیرش در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد، میانگین موزون معاملات روزانه سهام در روز گشایش است.
    از آنجا که قابلیت معامله سهام و حق تقدم خرید سهام این شرکت وابسته به تعیین کارگزار ناظر است، کارگزاران عضو فرابورس باید تا پایان امروز شنبه 27 خردادماه کارگزار ناظر برای مشتریان خود در سامانه معاملاتی را تعیین کنند.
    پیش از این در «بیست‌ودومین نشست خبری یک دیدار یک عرضه» علی ارجمندی مدیرعامل شرکت مس سرچشمه با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه 14 شرکت زیرمجموعه دارد، به ترکیب سهامداران این شرکت اشاره کرد و گفت: آخرین ترکیب سهامداران این شرکت شامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس به میزان 56 درصد، شرکت سرمایه‌گذاری آتیه اندیشان مس 8.7 درصد و سایر سهامداران حقیقی که اغلب جزو بازنشستگان شرکت ملی مس هستند، به میزان 35.3 درصد است.
    در بخش دیگری از این نشست معاون مالی سرمایه‌گذاری این شرکت EPS هر سهم شرکت در سال 95 را که بالای 90 درصد آن تحقق پیدا کرده است به طور تلفیقی 80 تومان و شرکت اصلی 100 تومان اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سود تلفیقی و سود شرکت اصلی در سال 96 رقم 85 و 110 تومان و برای سال 97 نیز 90 و 120 تومان در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها