عصر خودرو

به مدت پانزده روز؛

سهام در دست انتشار شرکت توسعه هنر ایران پذیره‌نویسی می‌شود

عصر بازار- پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار شرکت گروه توسعه هنر ایران از امروز به مدت ۱۵ روز از طریق شبکه کارگزاری فرابورس ایران آغاز می‌شود.

سهام در دست انتشار شرکت توسعه هنر ایران پذیره‌نویسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس ایران، شرکت توسعه هنر ایران به عنوان شرکت سهامی عام در شرف تاسیس دارای سرمایه اولیه 850 میلیارد ریال منقسم به 850 میلیون سهم عادی یک‌هزار ریالی است که از میزان کل سرمایه اولیه 700 میلیارد ریال توسط موسسین تامین شده و 150 میلیارد ریال باقی مانده از طریق پذیره‌نویسی عمومی تامین می‌شود.

    به این ترتیب 150 میلیون سهم با قیمت هر سهم یک‌هزار ریال از امروز به مدت 15 روز از طریق شبکه کارگزاری‌ فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود.

    بانک آینده نیز متعهد خرید در این پذیره‌نویسی است و میزان تعهد آن 150 میلیارد ریال است که در صورت عدم فروش تمامی سهمی که برای پذیره‌نویسی در نظر گرفته شده، در سه روز پایانی عرضه عمومی توسط این بانک خریداری خواهد شد.

    لازم به ذکر است موسسان شرکت گروه توسعه هنر ایران شامل شرکت‌های بیمه رازی، آروین پویا کیش، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، گروه مالی سپهر صادرات، توسعه پیام شهری سروش، صندوق بازنشستگی کشوری، صنعتی و معدنی توسعه ملی، سرمایه‌گذاری توسعه ملی، مهندسی عمرانی اقتصاد گستر دنا، ملی صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان است.

    برچسب ها