عصر خودرو

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد:

کاهش هزینه تولید مرغ با عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا

عصر بازار- عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا راهکاری برای کاهش هزینه تولید مرغ در بازار به شمارمی آید، گفت: داد و ستد جوجه یک روزه توسط واسطه ها عاملی برای افزایش نرخ تولید مرغ در بازار تلقی می شود.

کاهش هزینه تولید مرغ با عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، علی ابراهیمی، در خصوص عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا، گفت: داد و ستد جوجه یک روزه توسط واسطه ها عاملی برای افزایش نرخ این محصول دربازار تلقی می شود، بنابراین با عرضه جوجه یک روزه در  بورس کالا علاوه برتعیین نرخ منطقی برای این نوع از تولیدات می توان واسطه ها را نیز ازصنعت مرغداری حذف کرد.

    نماینده مردم شازند درمجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین با عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا امکان دسترسی واحدهای غیرمجاز در عرصه خرید، محدود می شود زیرا برای خرید جوجه یک روز در  بورس کالا متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را به بورس ارائه دهند.

    ابراهیمی،افزود:با عرضه محصول در بورس کالا، بدیهی است که باید هویت خریدار مشخص شود ؛در این شرایط مرغداری های غیرمجاز و بدون پروانه نیزشناسایی شده و در نتیجه حضور واسطه ها در صنعت مرغداری کمرنگ می شود.

    عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،یادآورشد:عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا راهکاری برای کاهش هزینه تولید مرغ در بازار به شمارمی آید.

    برچسب ها