عصر خودرو

ارزش کل ثروت ترامپ فاش شد

عصر بازار- بر اساس داده‌های مالی فدرال که در عصر جمعه توسط اداره اخلاق دولت منتشر شد، دونالد ترامپ تا نیمه ۲۰۱۷، حداقل ۳۱۵.۶ میلیون دلار به آلمان، آمریکا و سایر وام‌دهندگان بدهی شخصی دارد.

ارزش کل ثروت ترامپ فاش شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر،او در عین حال 20 میلیون دلار از هتل خیمه‌ای جدید خود در واشنگتن، که در سپتامبر گذشته در خیابانی پایین‌تر از کاخ سفید بازگشایی شده است، درآمد دارد. درآمد او از «مار الا گو» هم که تفریحگاهی در فلوریداست و به کاخ سفید زمستانی معروف است، افزایش یافته است.

    درآمد گزارش شده ترامپ در سال 2016 و اوایل 2017، حداقل 594 میلیون دلار است و ارزش داراییهای وی حداقل 1.4 میلیارد دلار است.

    سند 98 صفحه‌ای منتشر شده در وبسایت اداره اخلاق نشان می‌دهد که ترامپ حداقل 130 میلیون دلار به بانک «دوچ بنک تراست کمپانی امریکاز»، که شعبه ای از بانک آلمانی «دوچ بنک ای جی» (بانک آلمان) است، بدهکار است.

    برای مثال، در این سند منتشر شده است که ترامپ مبلغ 50 میلیون دلار بابت خرید اداره پست قدیم، یک مکان تاریخی در واشنگتن که ترامپ آن را به هتل تبدیل کرده است، به دویچ بانک بدهکار است.

    ترامپ گزارش داده است که حداقل مبلغ 110 میلیون دلار به «لدر کپیتال کراپ»، که یک شرکت تجاری اجاره املاک است و دفاتری در نیویورک، لس آنجلس، و بوکاریتون فلوریدا دارد، بدهکار است.

    بزرگترین قسمت درآمد ترامپ 115.9 میلیون دلاری بود که از تفریحگاه و استراحتگاه نشنال دورال ترامپ در میامی به دست آمده بود که از درآمد 132 میلیون دلاری او از این مکان در سال گذشته کاسته شده است.

    این مستندات نشان می‌دهد ترامپ قبل از اینکه رییس جمهور آمریکا شود در 565 شرکت و موسسه پست مدیریتی داشته است. تصدی او در اغلب این پستها در 19 ژانویه، روز قبل از تحلیف او، خاتمه یافت. وی سایر این پست ها را هم در 2015 و 2016 پایان داد.

    اکثر این پست ها در آمریکا بودند، درحالیکه تعدادی هم در اسکاتلند، ایرلند، کانادا، برزیل، برمودا و سایر مناطق جهان قرار داشتند.

     

    برچسب ها